MC-tema på Lidl, billigt!

Ja köpte tankväskan.. fick fullt med fula "skrubb"-märken på tanken.. nu har jag köpt ny hoj och vill inte ha några fula märken, så har inte vågat använda tankväskan, någon som har tips på hur man undviker dessa???
Har sökt och skrivit i andra trådar utan att få något bra tips/svar. Det enda jag läst hittils är att vissa använder en bommulsduk, alternativt sämskskinn.. Men fungerar detta så bra att det inte blir några märken alls?

Det funkar. Jag köpte gummimatta som man har under mattor för de skall ligga på plats, klippte till en bit som passar under tankväskan. Funkar kanon. :tummenupp

Ok tack, var ute efter ett billigt regnställ, några tips på vart man kan köpa ett sådant som sitter bra, inte ser för jävligt ut?

Ok tack, var ute efter ett billigt regnställ, några tips på vart man kan köpa ett sådant som sitter bra, inte ser för jävligt ut?
Jag köpte ett Arlen Ness två-delat för 695kr.
På Nifa här i Linköping, men det säljs säkert av flera.
Det är tätt och bra:tummenupp

Please väck liv i den här tråden när dom kör i gång med mc prylar igen. Ett till lås skadar ju inte att ha i garaget :)

Ja, då var det dags för trådbumpning, Lidl kör igång med sitt MC-tema:

http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080325.index

Denna verkar trevlig, även om jag tvivlar på kvalitén.
Någon som testat denna modellen? Vore nice att kunna prata med andra mc-kompisar när man är ute o kör trådlöst. Och inte enbart med de man skjutsar. 299:- har man iaf. råd att lägga ut o prova.
http://www.lidl.se/se/home.nsf/pages/c.o.20080325.p.Walki-Talkie

Inte om man inte kör Snowboardcross eller slalom, annars ser det BARA töntigt ut..

Förövrigt köpte jag 2 st kapell....

Att köra slalom med crosshjälm, det skulle se Förbannat töntigt ut.
Kanske kan finnas några smågrabbar som skulle gilla det, men inga slalomåkare.

Last edited:
Funderar faktiskt på att köpa skinnjackan, bra att ha när man ska ta en korttur så slipper man dra på sig stället bara för att åka över till nån kompis !

Blir man lika hård som han med skinnjackan ser ut på bilden?

Visst är det den där tankväskan för 269 som varit rosad tidigare år?

Last edited:
Jag hitta ett superbra ryggskydd i form av typ en tvestjärt med extra stuns i stjärtskyddet:tummenupp

Jag vill ha tankväskan för 39:99, modell 1, den för 269 har jag redan, men jag betalade mindre när jag köpte min.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon