mc tatto

Hur modern är den om 25 år, tror de som gaddade gixxer 750 anno 1985 börjar ångra sig:va:tungan

Det skapar jobb för de som tar bort taturingar med laser i samma takt som det skapas tattueringar..

Hur modern är den om 25 år, tror de som gaddade gixxer 750 anno 1985 börjar ångra sig:va:tungan

Det skapar jobb för de som tar bort taturingar med laser i samma takt som det skapas tattueringar..
Minnen handlar det kanske om, ska dock inte yttra mig då jag inte är cool nog att ha några tatueringar.

Haha, tycker synd om den stackarn som har dendär tribalskiten med daineseloggan...
Visar väl att man nog ska gå till någon som tar lite mer än ett par hundra kronor för nåt liknande.. :rofl

Haha, tycker synd om den stackarn som har dendär tribalskiten med daineseloggan...
Visar väl att man nog ska gå till någon som tar lite mer än ett par hundra kronor för nåt liknande.. :rofl

Precis det jag tänkte när jag såg den, den ser ut som ett första utkasst gjort i blyerts...:huvet

Precis det jag tänkte när jag såg den, den ser ut som ett första utkasst gjort i blyerts...:huvet

Ett jävligt slarvigt sådant..
Fan inte ett rätt i dendär, osymmetriskt, ojämna linjer o trubbiga spetsar för o nämna några amatörfel :S ..

Tycker fan genuint synd om stackare som har sånadär saker på kroppen, speciellt på armar.

n648460622_857205_3337.jpg

Det är bara att inse faktum, vill man ha snygga hojtatueringar lär man vara stenhård samt åka HD, annars blir det bara fjollgay..

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back