MC stöldvåg i Falkenberg?

Men HALLÅ:huvet . Om man inte vill bli av med sina "fina" " dyra" saker så finns det något som heter och kallas lås. :va
Vet ni inte att folk inte kan skilja på mitt o ditt.
Nästan så man vill säga: Skyll Er själva:arsele

Låt mig se. En i närheten fick sin buss uppbruten, hojen utlyft och stulen. Hojen stod surrad och låst med bygel genom svingen och en skivlås fram......

Va fan dillar du om?

Välkommen till SH............

ehh vaddå "fina falkenberg" ????? här finns snart inte ett kommunalt bostadsområde som har ett bra rykte:näsblod

Nä men att just kommunala områden är "fina" är ju en utopi i hela Sverige, det är ju bara invandrare och murare som bor så.

Jag tänker mer på Falkenberg som kallbad, välklippta häckar och villor.

Låt mig se. En i närheten fick sin buss uppbruten, hojen utlyft och stulen. Hojen stod surrad och låst med bygel genom svingen och en skivlås fram......

Va fan dillar du om?

Välkommen till SH............

Nej, låt mig se! En buss som det kanske står "Benkts jettesnabba rejsteam" på, vars lås fick godkänt av Krister Klänning 1987 för att det tog över 18 sec att forcera. Hojen stod surrad med ett par spännband i slitstark nylon som det tar en halvslö morakniv under sekunden att lösa upp... Verkar ju bensäkert! Att lås PÅ hojen inte försvårar mycket när den ändå behöver lyftas av och på, eller i, en annan bil fattar väl alla.

Låter du bilen stå igång när du är inne i affären åxå... Eller låter du pluskan ligga på bardisken när du går o pinkar..?
Nej just det, du sover ju lätt som en katt, så du kan låta din oförsäkrade hoj stå utanför sovrumsfönstret.
DET dillar jag om!

Är du så långt ute och cyklar att du tror att folk inte vidtagit ordentliga åtgärder för att undvika att få hojen snodd (garage, lås osv) kan du nog köpa tax free på vägen hem. Lust att plocka upp en flaska Captain Morgan åt mig när du ändå håller på? Gärna Gold. Tack.

Man hör aldrig om nån som har ett sånt där gps-larm-historia som fått hojen stulen, och sen hittat hojjen med hjälp av den. Eller finns det nån sån tråd?

Är du så långt ute och cyklar att du tror att folk inte vidtagit ordentliga åtgärder för att undvika att få hojen snodd (garage, lås osv) kan du nog köpa tax free på vägen hem. Lust att plocka upp en flaska Captain Morgan åt mig när du ändå håller på? Gärna Gold. Tack.

Njae inte riktigt va? Hojarna är ju borta! Så köp du ditt eget dricka, eller nyktra till o tänk.

Istället för att prata lås tänker jag på tråden...
Senast nu i helgen försvann hojar från banan i Fbg.
Flera RR-hojar bars/leddes ut mitt i natten.
De ljusskygga såg väl tillfället vid årets största tävlingshelg.
Tråkigt för "bempas" och andra som drabbats av trenden.
Delarna dyker väl upp på något salutorg på nån mc-portal...

Det där inlägget måste bara bli en klassiker!

Jag skrattar varje gång jag läser det, synd bara att inlägget som inspirerade dig försvann!

Håller med, klockren replik :D

Kan det vara så att Dioxin kom hem från krogen, full som en spruta och bestämde sig för att surfa lite sh?

Har hänt mig ett par ggr iaf :gnissla

Det där inlägget måste bara bli en klassiker!

Jag skrattar varje gång jag läser det, synd bara att inlägget som inspirerade dig försvann!
Skriver man fel på sporthoj.com så blir man hånad av Syltburk. Felskrivningar skall icke ske ostraffat här så länge jag fortfarande andas! :fakta

Gamla stavas med ett m för övrigt.:7peta

Det verkar vara högsäsong för hojstölder överallt just nu. Min hoj stals i Upplands Väsby i måndags och flera har försvunnit i området på kort tid. J-a as.

Det hjälper inte att de är inlåsta och/eller låsta, de j-vlarna tar det de vill ha. Min älskling är borta, troligtvis för alltid. :(

PMa vad man ska hålla ögonen öppna efter!
-Det finns gott om löst folk i Mupplands Väsby så chansen finns ju att den
är kvar här någonstans.

Man kan nog dra den slutsatsen att om någon har bestämmt sig för att dom ska ha din hoj så kommer dom att ta den hur bra och smart du än har låst den...! Dom som håller på med sånt skit är ju tyvärr inte idioter(fast att dom beter sig så)
Som sagt handla begagnat men för fan kolla lite mer än på prislappen...!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!