mc stöld tagna mitt på gatan.

kenth ericsson

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
-06 hayabusa
Hej fick idag 1:a maj, reda på att två killar (yngre), blev tagna med en nästan ny R1:a mitt på gågatan i klippan. Larmet tjöt från hojen, när dom försökte sticka med den från ett garage. Med civil befolknings hjälp kunde dom hållas till cheriffen kom. Själv har jag nu två polare som blivit av med en kawa zx6r-08 och en offroad 660.. i samma område på en månad. kan bara hoppas att man hittar mer gottis vid husransakan. Bör inte skampåle införskaffas på torgen igen?..

Dom borde stenas. Folk hade nog gladeligen betalat för stenarna själva. Och då menar jag inte småsten, utan stora kullersten.......Fucking svin.

Man BORDE kölhala dom under en rettaA SOM FUCKJO BURNAR PÅ TORGET!!!!

Man BORDE kölhala dom under en rettaA SOM FUCKJO BURNAR PÅ TORGET!!!!

Säg rent hypotetiskt att man skulle få för sig att kölhala någon på torget, hur rent pratiskt hade du tänkt att det skulle gå till? :D

Eller är det rent av en modernisering av kölhalningen där man drar vederbörande efter sin BossHoss? :banana

Säg rent hypotetiskt att man skulle få för sig att kölhala någon på torget, hur rent pratiskt hade du tänkt att det skulle gå till? :D

Eller är det rent av en modernisering av kölhalningen där man drar vederbörande efter sin BossHoss? :banana

Jag tänkte mig att man skulle dra dom under kölen på R1'an som fuckyoburnar på torget, dvs precis som på en båt

Stegling är ju en gammal svensk tradition, så det passar nog hojtjuvar bra. Bra gjort av allmänheten får man väl säga också.

De plockade två nötter på en stulen r6 i klippan i början på veckan.
Hojen stulen i Halmstad...

Verkar vara massa skit i klippan...

Bind fast dem med benen isärdragna, börna sönder kulorna på dem.. Så jävla less på folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Fick en trasig framskärm (igen) idag till följd av det. Jävligt party.

Så jävla less på folk som inte kan skilja på mitt och ditt.

Det enda man kan vara helt säker på är att de vet att det inte är deras grejer... Jag inser att det kan framstå som kontroversiellt, men jag anser att de stjäl med flit. :mad:

Kom ihåg att enligt proponationatetsprincipen ska allt våld eller tvång utgå från åtgärdens syfte.
DVS batong och mycket våld vid stöld.
Ursäkta om det är fel stavat inte riktigt nykter.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla