ritchi
Guest
tjena.. non som har priser å bilder å info om sån där ställning man sätter på kroken på bilen... så man kan ställa crossen där så man slipper släp....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iceman1975 skrev:Brukar finnas tillsalu på blocket..
GuW skrev:Såvitt jag har förstått är dom inte särskilt lagliga?
Det kan ju ha att göra med att regskylt och baklysen inte syns, men jag har för mig att det anses överbelasta kulan också.
Det är ju bra mycket bekvämare och smidigare att köra hojen på ställning än att släpa runt med en släpkärra. dessutom kan man köra 110 lagligt på motorvägen. Och som sagt, köper man en crosställning som man ska använda ofta så kan man se till att skruva dit lysen och regplåt på den oxå, det är inte speciellt komplicerat.e-dwarf skrev:Jag tog hem min 125a på en såndär anordning. Vettefasen om jag skulle våga rekomendera det då man lika gärna kan hyra ett släp , just pga baklysen och reggplåt skymdes av hojjen.
GixxerJensa skrev:Det är ju bra mycket bekvämare och smidigare att köra hojen på ställning än att släpa runt med en släpkärra. dessutom kan man köra 110 lagligt på motorvägen. Och som sagt, köper man en crosställning som man ska använda ofta så kan man se till att skruva dit lysen och regplåt på den oxå, det är inte speciellt komplicerat.
Pebl skrev:Frågade provningsansvarig på Saab när jag jobbade där och han sade att man skulle kunna hänga hela max släpvagnsvikt i kulan på en 9-5:a eftersom det var lagkrav i austrailen.
Pebl skrev:Frågan om kultrycket är ju intessant, dock anser jag att 50 eller 75kg är rekomendationer från tillverkarna. Har aldrig sett någon text i instruktionsböcker om max kultryck.
elvin2008 skrev:Dragkrokarna ser helskumma ut här så det stämmer säkert men just därför tror jag oxå att det inte är samma krokar som hemma.
Här är det ett par cm grovt vinkeljärn som sticker ut från någon balk och en kula gängad på denna.
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller