mc smitning från snut imorse

KGK skrev:
2486349 Imorse? kl.4 är ju mitt i natten:confused: , vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova:näsblod

sorry, jag hörde på radion imorse, kanske inte att händelsen var imorse. aja easy going :)

Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing. Fast eftersom jag hade svart neon med gröna navkapslar så ser den ut som en sporthoj. Fast egentligen var det nog så att de 8 polisbilarna försökte fly och jag körde ikapp och gav dem alla en rejäl omgång GANGBANG :tomten :rolleyes:

Flubber skrev:
2486786 Ok, ok, jag erkänner... Det var JAG på min farsas polares brorsas Goldwing. Fast eftersom jag hade svart neon med gröna navkapslar så ser den ut som en sporthoj. Fast egentligen var det nog så att de 8 polisbilarna försökte fly och jag körde ikapp och gav dem alla en rejäl omgång GANGBANG :tomten :rolleyes:

vad fick du för bot?
trafikbrott = åkte med flyg väldigt lågt och i låg fart

goldwing mohaha

Hade han bara gett sig fan på det så hade han nog kommit emellan.

Är det inga fler som har smitit från farbror blå. Smitning som är lite mer lyckad än denna?

Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????

Dregen skrev:
2486909 Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????

Höll på att få tårna överkörda i lördagskväll på gågatan utanför Fenix av en gråsvart gixxer utan regskylt. Spännande... :)

Gabor skrev:
2486178 Järn-micke brukar skryta om sina nattfärder....någon som försöker göra historierna sanna kanske....
Jag är oskyldig :tummenupp och stannar bara om soppan tar slut

:rolleyes:

Dregen skrev:
2486909 Va ute och slira på Café opera inatt... Utanför stod en suzuki K5eller K6 eller nåt sånt. svart utan regskylt...... Kanske den????????
Isåfall vet jag vem det är.. han saknar körkort, därav alla jakter med just den hojen. Han åker alltid i jeans å brun skinnjacka, nämner inga namn :)

Last edited:
KGK skrev:
2486349 Imorse? kl.4 är ju mitt i natten:confused: , vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova:näsblod

Nä det har dom inte!! vaknade i lördags natt (tidig morgon 3-4) av att någon stod och vrålade utanför mitt fönster, på vägen.. jag tänkte fvafan. var på väg för att hämta bettan, men såg då att snuters höll på att kolla hastighet o nykterhet.. :va Tillägg.. Ljungbyhed=skog :hihi

Dregen skrev:
Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.

Dregen skrev:
En Suzuki K5 eller K6a??
Vad är det för något????

TwinSucker skrev:
2487778 Så fort jag läste Café Opera så for mina tankar genast till den oxå och i så fall vet jag vilket spån det är... I HOPE, säger jag bara.

Samma tanke här!
Hoppas han låter bli att (försöka) wheele utanför donken nu bara för att visa hans polare vad tuff han är.

Fürstenhoff skrev:
2488426 BARA SÅ ATT INGEN FÅR FÖR SIG - INTE SWT RACING's SVARTA K5'a & INGEN GR INSPELNING EL LIKNANDE!! :pannkyss

/Fürstenhoff.

Nog ingen som tror att den svarta k5:an skulle slå av tändningen för ett sånt där litet uppbåd... jag menar det går väl bra att göra en u-sväng även på centralbron:tungan

Flubber skrev:
2486786 ...farsas polares brorsas Goldwing...

:D Inte ens när man hittar på en historia så vill man kännas vid en direkt koppling till en Guldvinge.

Nå, killen som körde har nu en fin historia att berätta i varje fall... "Jag hade 9 snutjävlar efter mig!"

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back