mc smitning från snut imorse

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
mc smitning från snut inatt 25/9-04:00 något

Hehe Hörde på radion att en mc försökte smita från snuten och valde att åka centralbron men där stod det 8 polisbilar för kontroller...

osis...

har jag hört helt åt fadens fel så ber jag om ursäkt, är lite trött på morgonen...

hörde det för övrigt på vinyl 107 vid 8 tiden

Last edited:
smallsocks skrev:
2485882
hörde det för övrigt på vinyl 107 vid 8 tiden

Du erkände just precis frivilligt att du lyssnar på vinyl? Det vågar inte jag göra. :tummenupp

Jepp, vilka s-pälsar till poliser... hoppas bara inte det var en lyckad mc-stöld som polisen stoppade.... :rolleyes:

Ja, det är ju garanterat någon härifrån.
Så stig fram, vi är inte sura, tycker bara du hade en väldans otur :tungan

Järn-micke brukar skryta om sina nattfärder....någon som försöker göra historierna sanna kanske....

jP skrev:
2485907 Du erkände just precis frivilligt att du lyssnar på vinyl? Det vågar inte jag göra. :tummenupp

hehe vinyl är ju skööönt ju, dessutom satt jag i en 244 volvo från 79 så det verkade liksom lämpligt...

Rammstein skrev:
2486139 Ja, vem var det? Smallsocks har ju erkännt att han lyssnar på vinyl...då kan du nästan stolt berätta vem du är :D

äh jag kan berätta vem jag är och JA jag lyssnar på vinyl, fan beatles osv finns det något bättre :)

det här får ju en att tänka om iaf... apropå nyheten... skoj att åka in i 8 polisbilar just när man dragit en annan polisbil... GANGBANG eller?

vem ska erkänna dådet :)

sandstream skrev:
2486188 Aka Senil 107 :D

vet att stationen kallas så, men jag gillar lillemor och snubben som snackar på morgonen, de är sköna, tokdissar allt typ :)

Last edited:
smallsocks skrev:
2486249 hehe vinyl är ju skööönt ju, dessutom satt jag i en 244 volvo från 79 så det verkade liksom lämpligt...

äh jag kan berätta vem jag är och JA jag lyssnar på vinyl, fan beatles osv finns det något bättre :)

det här får ju en att tänka om iaf... apropå nyheten... skoj att åka in i 8 polisbilar just när man dragit en annan polisbil... GANGBANG eller?

....244 Från 1979 du menar en "pundargurka"....:D

skönt att vi inte har några centralbroar i småland, d e bä a gasa

Nogger skrev:
2486260 ....244 Från 1979 du menar en "pundargurka"....:D

menar typ att snart klassas den som tvättäkta raggarbil, jag har tillochmed tärningarna fram för att folk inte ska våga göra inbrott för då får de raggarnissarna efter sig.. he he...
skämt åsido, den är fett billig i försäkring o skatt... och den rullar framåt, njutnings åkandet är ju ändå hojen, bilen är transport... :)

smallsocks skrev:
2486286 menar typ att snart klassas den som tvättäkta raggarbil, jag har tillochmed tärningarna fram för att folk inte ska våga göra inbrott för då får de raggarnissarna efter sig.. he he...
skämt åsido, den är fett billig i försäkring o skatt... och den rullar framåt, njutnings åkandet är ju ändå hojen, bilen är transport... :)

Sen att den drar 2,6 liter är ju en annan sak...:arsele

smallsocks skrev:
2486249

Jag hade hellre hoppat i strömmen än stannat och blivit gangbangad av länstrafikgruppen!:whip

Imorse? kl.4 är ju mitt i natten:confused: , vad gör så många poliser ute den tiden, har de inte vett att sova:näsblod

han är väl inte hämtat sig från chocken ännu, får man köra hem efter en sån grej? centralbron är väl inte kul att promenera på.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back