Mc-skola i lund

pu77e

Radical Riders
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
cbr 1100
Tja.

Tänkte ge min fru ett mc-kort i 30 års pressent och undrar om det finns någon som vet en bra mc-skola i lund tacksam för alla svar

tog också på lundgrens.
Hade både ola o uffe.
Om du kan välja vem du får ha skulle jag rekommendera uffe han är mer pedagogisk.

Annars kan du snacka med Mr.K
Han är världens bästa mc-lärare alt. handledare har jag hört.:D:tummenupp

jag gick på lundgrens vid mejeriet. Kanon nöjd:tummenupp
Jag tyckte dom mest snikade pengar av en. Den ena var sjukt otrevlig ibland med. Skrek i radion att man skulle köra snabbare på motorvägen, inte lätt när man körde deras sura jävla 125:a.

Tror jag körde 4 lektioner där, sen frågade jag hur många dom trodde jag behövde till. Dom tyckte jag skulle köra en 10-15 iaf.. Tack å hej. Körde upp utan anmärkning veckan efter.

Svenssons Trafikskola i Lund.
Ingemar som har mc körningarna där e kanon :D

Jag tyckte dom mest snikade pengar av en. Den ena var sjukt otrevlig ibland med. Skrek i radion att man skulle köra snabbare på motorvägen, inte lätt när man körde deras sura jävla 125:a.

Tror jag körde 4 lektioner där, sen frågade jag hur många dom trodde jag behövde till. Dom tyckte jag skulle köra en 10-15 iaf.. Tack å hej. Körde upp utan anmärkning veckan efter.

Åfan, inte alls den bilden jag fick:p körde aldrig deras 125, men dökul att han skrek på dig i det läget hahah :D
Gött att du inte la dina pengar där iaf när du fixade kortet ändå :tummenupp

LUNDABYGDENS TRAFIKSKOLA

Mobil: 070-8121208
Telefon: 046-121208
Telefax : 046-131308
Adress
Byggmästaregatan 12
222 37 LUND

Hemsida
www.lbt-skola.com

Epost
jan.isaksson@str.se

Jan är bra och då blir eleverna som jag.. också bra.

Även jag tog mitt på Lundabygdens, både B och A. Sjukt nöjd med Jan, dock får man nog pusha på honom lite för han kan vara något seg. Men 4 lektioner senare och aldrig kört MC innan så klarade jag min uppkörning genom skolan...

Last edited:
Hade jag tagit kort idag hade jag lätt valt Lundgrens. Har bara hört bra saker om dom.
Själv gick jag på Röjels Trafikskola vid skatteskrapan i Lund. Gubben jag körde med körde bil bakom, aldrig hoj, och ringde mig den dagen det regnade och ville ställa in körlektionen för, citat: "Vill ju inte att du ska bli blöt", och blev lite sur på mig för att jag ville köra trots regnet, med mitt argument: "Det lär ju regna någon gång när jag själv är ute och kör". Gissa om jag kände mig extra glad att jag stått på mig när det, såklart, regnade på min uppkörning :)
Hade jag inte haft min pojkvän att övningsköra med hade det blivit en rejält kostsam historia på körskolan.

Jäkla cool paket till din fru :tummenupp Hoppas hon blir glad.

Last edited:
jag gick på lundabygdens o hade jan, kan rekomendera även om jan kan vara lite disträ så är han en bra lärare helt klart o dom försöker inte bara plocka dig på pengar

Ok känns som om jag skulle välja lundgrens.

Klart jag har gått Mr k skola själv och tror inte jag skulle sätta min fru hoss honom.

Tack alla ni som svarat

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...