Tjena!
Någon kunnig om mc skinnställ? Jag funderar på att köpa dainese M6 DIV (Artnr: 1513378001) men har ej så stor erfarenhet då jag precis tagit körkortet och börjat involvera mig på allvar i MC utrustning osv... Är det ett bra köp eller ska man köpa nåt annat?
Uppskattar all tips =)
Någon kunnig om mc skinnställ? Jag funderar på att köpa dainese M6 DIV (Artnr: 1513378001) men har ej så stor erfarenhet då jag precis tagit körkortet och börjat involvera mig på allvar i MC utrustning osv... Är det ett bra köp eller ska man köpa nåt annat?
Uppskattar all tips =)
). Jag har testat ett Berik ställ str 52 där jackan satt riktigt bra (även med ett ryggskydd) men byxorna såg mer ut som "hip-hop brallor". Så jag förhandlade till mig att få jackan med ett par andra byxor, nu har säljaren ordnat ett par Arlen Ness byxor i str 50 som jag ska testa imorgon. Får se hur det slutar!
Väl hemma kunde jag inte sätta mig på hojen för jag kunde inte böja mig på det sättet, fick inte upp benen på fotpinnarna. Helt bisarrt och jag kände mig sjukt dum som lyssnat på andra. Fick plocka ur innerfodret och alla hårda skydd för att ens kunna använda det, vilket ändå var tortyr...