MC-Show Uråsa. Vem ska köra?

Rejser är bäst! :Bugar

Det var inte mycket kvar av bakdäcket efter finalen :hihi
Att han inte fattar att man inte kan köra med ett sånt :lol

mr_rockster skrev:
Så... pajad bakskärm, hål i skinnstället, ont i huvudet och nacken (efter att jag ramlade ner från hoppet) och vänster ben och armbåge (efter att jag bromsar på mig när jag skulle om den där jävla husabergare)...

Martin Lind vann... Bodingh tvåa tror jag.. Per ledde i början, sedan passerades han av Lind och sedan så vurpade han tyvärr men tog sig i mål som 4:a eller 5:a tror jag..

- Johan
Härligt för Martin. Han var dessutom nere och vann en deltävling i danska SM, hehe :va, för ett tag sedan. Han blir nog att räkna med när SM-SM kommer igång. GO HUSA. Grattis även till tok-Per :3freak på nya hojen. Får han bara köra in sin lite på 4t-power ett tag så... GO REJSER!!!

Men Johan... "ramlade ner från hoppet"?? Var du så feg att du stannade uppe på hoppet och tappade balansen? IGEN? Hur gick det? Inget allvarligt hoppas jag :)

Supermoto skrev:
Härligt för Martin. Han var dessutom nere och vann en deltävling i danska SM, hehe :va, för ett tag sedan. Han blir nog att räkna med när SM-SM kommer igång. GO HUSA. Grattis även till tok-Per :3freak på nya hojen. Får han bara köra in sin lite på 4t-power ett tag så... GO REJSER!!!

Men Johan... "ramlade ner från hoppet"?? Var du så feg att du stannade uppe på hoppet och tappade balansen? IGEN? Hur gick det? Inget allvarligt hoppas jag :)
Släppte förbi bodingh lite lugnt innan hoppet (som det var 3 m gassträcka i lera/ljung innan). Kom i helt fel spår och hade typ noll gas. Försökte få fart med slickeset bettade inte sådär jättebra varken i jorden eller uppe på trähoppet... trodde jag skulle kunna stanna innnan hoppet för att ta ny fart men det gick inte ;).. De byggde om banan senare så det gick att få lite mer fart innan hoppet föressten. Det var totalt livsfarligt innan enl. mig.. ;)

Chris Husky skrev:
Måste tacka Vertemati föraren med nr. 8 (rejser va?) för grymt underhållade körning i A finalen :tummenupp ...

jotack´..om du menar finalen på söndagen så förstår jag att det var underhållande :D
sååå djävla nära att vurpa fyra ggr under det heatet, jag ville liiite mer än vad mitt bakdäck kände för att leverera...

men det va kul ändå, banan blev ju riktigt bra efter omdragningen på lördamorron.

rejser skrev:
jotack´..om du menar finalen på söndagen så förstår jag att det var underhållande :D
sååå djävla nära att vurpa fyra ggr under det heatet, jag ville liiite mer än vad mitt bakdäck kände för att leverera...

men det va kul ändå, banan blev ju riktigt bra efter omdragningen på lördamorron.
Dina cirklar du ritade efter andra heatet var fina med ;).. efter omdragningen blev banan bra. Innan var den livsfarlig ;)..

Ja, och här sitter man och känner sig almänt dum. Efter 1 träning och 2 kvalheat var bakdäcket kass.....Vafaen?? kolla trycket 2,9kg! :kocko Därson 1850:- åt helvete på ca 25 minuters körning. :huvet Men vafan lite sladdträning blev det, och det är ju skoj. :tummenupp

Banan var bra, lite väl knixig för en KTM660
/Niclas.
Som blev almänt sur på sig själv, packade ihop åkte hem o tittade inte ens på finalen.

nr 8 (rejser) hade klart goast sladdteknik! Finalvinsten är nära :yoparty

Last edited:
Chris Husky skrev:
Lite bilder: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=721515#post721515

Måste tacka Vertemati föraren med nr. 8 (rejser va?) för grymt underhållade körning i A finalen :tummenupp ...detsamma till Hampe#66 som höll dramatiken i B-finalen igång. Djävluskt synd att du inte lyckades knipa 2 platsen & få köra A-finalen oxå

Tack Chris det värmde...Satans nära a-final, men det vete tusan om jag hade orkat både a o b...Men det var skoj o kolla a-finalen, när rejser highsidade utmed staketet trodde jag det var kört, men det gick ju bra...kom kanske lite i fillingarna eller? :4skrika

Hampe #66 skrev:
Tack Chris det värmde...Satans nära a-final, men det vete tusan om jag hade orkat både a o b...Men det var skoj o kolla a-finalen, när rejser highsidade utmed staketet trodde jag det var kört, men det gick ju bra...kom kanske lite i fillingarna eller? :4skrika

hehe...ja närapå!
blev mest förvånad att jag satt kvar på hojen efter den resan :gnissla

Jag hade jättekul! Vann B-finalen på lördagen. Gick upp till i A-final och blev bland de sista.
Hoppade över söndagen...

jb skrev:
Jag hade jättekul! Vann B-finalen på lördagen. Gick upp till i A-final och blev bland de sista.
Hoppade över söndagen...
Härligt :tummenupp Bra jobbat ditt gamla babianarsel :D Kändes bra kan man gissa? Själv har jag såkalrt aldrig vunnit nåt så nu är du min nya idol :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT