Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan vem som helst köra eller? Kan man ringa han som har det och fråga eller?Chris Husky skrev:Jag hade kört om jag kunnat! Verkar vara ett kul upplägg!![]()
Hampe#66, te/sm nyberg + någon/några till som jag inte vet nick på ska köra verkar det som.
Tänkte åka dit & kolla iaf
mr_rockster skrev:Kan vem som helst köra eller? Kan man ringa han som har det och fråga eller?
- Johan
Vet du hur myckte körning det blir? Tänkte åka ner på lördag isf men såg att det bara vara två st. entimmarspass. Känns trist att åka bil 60 mil för att köra två h...jb skrev:Jag kör.
mr_rockster skrev:Vet du hur myckte körning det blir? Tänkte åka ner på lördag isf men såg att det bara vara två st. entimmarspass. Känns trist att åka bil 60 mil för att köra två h...
- Johan
Om vi har 35mil härifrån (enkel resa, gula sidorna) kan du omöjligen har mer än hälften. Ställ upp nu din gamla fegis!!!mr_rockster skrev:Vet du hur myckte körning det blir? Tänkte åka ner på lördag isf men såg att det bara vara två st. entimmarspass. Känns trist att åka bil 60 mil för att köra två h...
- Johan
oooops. Bra killenmr_rockster skrev:Jag kör på min 570RR med nummer 78 på och Ulf Hermansson kommer också med och kör, förmodligen på sin 660FR (Eventuellt 525:an eller 625:an.. men förmodligen 660:n)
- Johan
Supermoto skrev:Om vi har 35mil härifrån (enkel resa, gula sidorna) kan du omöjligen har mer än hälften. Ställ upp nu din gamla fegis!!!![]()
Hade det inte varit så långt så hade det nog kommit ett besök från den gamla saft- och skostaden. Ha't så skoj alla ni som ska glo eller ännu hellre köra
ÄDIT:
oooops. Bra killen![]()
![]()
jb skrev:Då har man smörjt kedjan lite och skurit slicks. Det kommer bli kul!!
rejser skrev:aah...kastat på nya gummin?
har bara två halv/helkassa bakdäck och ett nytt just nu...blir att snåla och köra på kasst bakdäck.
köra på klippt ljung!? det blir nått nytt...![]()
mr_rockster skrev:Jag kör på vanligt slicks bak (ingen skärmaskin...) och ett kasst intermediate däck fram. Men det spelar ingen roll fall jag skulle ha nya värstingdäck, jag lär komma sist ändå....
Du har man iaf tvättat, sätt på siffror, smort kedjan, kollat luften i däcken, kollat oljan och allt annat som hör till
- Johan
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden