Mc-service demontering RN

Håller med! Grymt bra folk att ha att göra med så glöm allt vad märkeshandlare heter och åk till Roland istället! :tummenupp

Han är skitbra!

Köpte en komplett r1 / r6 fälg med skivor fram till hojen för 2500 billigare än dom flesta begagnat.

Behöver man köpa skruvar och sådant så plockar man bara till sig det man behöver och sedan pröjsar man nästan ingenting.

Rekomenderas varmt

Handlade därifrån för nåt år sen. Inget att klaga på. Bra pris och service (köpte en cdi-box).

heliac skrev:
2450149 Yes...Roland är 110% seriös, har bara bra erfarenheter av dem.

Lätt den BÄSTA skroten i Sverige! :klappar
Alltid seriöst bemött och med MYCKET bra priser! :tummenupp

Önskar att det kunde finnas fler så bra skrotar i sverige!

Smallstone skrev:
2509487 Lite bättre hemsida hade dock inte skadat =)

Skulle han lägga upp alla delar där så skulle priset vara ett helt annat. han är mc mekaniker inte webmaster.......

Dom svarar nästan jämt och har sjukt bra priser, behöver man skruvar så är dom nästan gratis.

Jag köpte en TLR motor av han i somras, den hade gått 380mil, 10papp.

Men motorn knackade!

Den hade stått i typ 7år, så den skiten fick han tillbaka.

Men det var inga problem med relationen till dom.

Bara en skitmotor.

det är riktigt bra att ha med. handlat en del av dem. synd bara att de inte har öppet på helgerna.. :(

Bästa som finns!!!Har själv handlat av RN i nära 20 års tid och det är ALLTID bra!!!

Lawner skrev:
2511809 Skulle han lägga upp alla delar där så skulle priset vara ett helt annat. han är mc mekaniker inte webmaster.......

Dom svarar nästan jämt och har sjukt bra priser, behöver man skruvar så är dom nästan gratis.

Det jag menade var att iom att dom ligger så långt bort (för mig) så hade det vart gott med en hemsida där dom iallafall specade ungefär vad som fanns inne, behöver inte va bilder och så på allt. Jag vet inte vad jag vill köpa hos dom men hade jag vetat vad som fanns så hade ju köpglöden tänts ganska snabbt!. kan han lägga in kontakt info så ska det väl inte vara så svårt att skriva en enkel inventarie lista ? kan han ju sätta nån prao på.

Brandstr skrev:
2512427 det är riktigt bra att ha med. handlat en del av dem. synd bara att de inte har öppet på helgerna.. :(

Då hade inte priserna varit så låga!

Smallstone skrev:
2512789 Det jag menade var att iom att dom ligger så långt bort (för mig) så hade det vart gott med en hemsida där dom iallafall specade ungefär vad som fanns inne, behöver inte va bilder och så på allt. Jag vet inte vad jag vill köpa hos dom men hade jag vetat vad som fanns så hade ju köpglöden tänts ganska snabbt!. kan han lägga in kontakt info så ska det väl inte vara så svårt att skriva en enkel inventarie lista ? kan han ju sätta nån prao på.

Tror inte att du fattar hur mycket delar han har.

Han sparar enbart delar som är hela och i fullgott skick.

Som sagt han är mc mekaniker. Om du tärffar honnom så fattar du att han inte är typen som sitter framför datorn utan han mekar!

Det är väll i första hand mc service dom pysslar med.

Ring han om du vet att du behöver något så är det garanterat bra skick på grejerna!

MVH Oskar

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back