Mc semester!

Ewwe

Brrrrruuummmm
Gick med
25 Aug 2005
Hoj
Aprilia mille R
Funderar på att ta en semestertur till Irland, Scottland och Isle os man nästa sommar!
Tänkte därför höra om någon kunde ge lite tipps,goda råd eller dela med sig av sin erfarenhet om ni har varit där!

Tex om hur ni har bott,tältat eller hostel?
Hur mycke pengar man ska räckna med?
Hur färjor fungerar,om det finns någonstans där det är svårt att köra,ställen man måste se,vilken månad som lämpar sig bäst att åka med tanke på väder och vind mm.

Är tacksam för all info!

//Ewwe

Ewwe skrev:
Funderar på att ta en semestertur till Irland, Scottland och Isle os man nästa sommar!
Tänkte därför höra om någon kunde ge lite tipps,goda råd eller dela med sig av sin erfarenhet om ni har varit där!

Hur färjor fungerar,om det finns någonstans där det är svårt att köra,ställen man måste se,vilken månad som lämpar sig bäst att åka med tanke på väder och vind mm.

Är tacksam för all info!

//Ewwe

Finns risk att jag + några till ska ditt också nästa år skulle vara kul om vi alla kunde göra sällskap o åka tillsammans m.m desto mer brumande desto mer fun. Föresten lämnar du ditt sämre jag hemma eller får han följa med :hihi . Skriv också i aprilia tråden om dina planer så kanske det blir flera millar som hänger med :tummenupp . Såg att det var några på apriliaforum.com/forums som skulle ditt också som frågade efter om boende m.m ska se om jag hittar tråden.

Edit: hittade den : http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=65743&highlight=island+man

Last edited:
Självklart hade det ju varit roligt om man kunde planera ihop det på något sätt,ju fler desstu roligare!
Jo min andre hälft är med i planeringen!
Om han lyckas vara klar med sitt bygge :)

Ewwe skrev:

Är tacksam för all info!

//Ewwe

Jag va två veckor i skottland i sommar...
det va toppen:)
kan skriva in lite info och rutten när jag kommer hem..
tror till och med jag kan kolla om vi har prisuträckningen kvar..

Har aldrig gjort en liknande resa, men tänkte bara rekomendera ett besök på Iland of white om du ändå är i krokarna! jäkligt fint!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show