mc såld

lorkan skrev:
2053713 Jag trodde att WSMen gjorde lite över 100. Hur många moppar gör ens ärliga 80 ? :va
jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

Oan skrev:
2492518 jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

kanske passagerarna som ska se hur fort han kör?

NiklasL skrev:
2492563 ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

hittade namnet, nu instrumäntbrädan :tungan typ mitt emellan förar o passagerarsäte :tomten

NiklasL skrev:
2492563 ursäkta? hade han hela förarsätet som digital hastighetsmätare? vad fyller det för funktion?

Perfekt för baksätes förare:mattias

Last edited:
Oan skrev:
2492518 jag blev bara tvungen att svara på det där inlägget, I förrgår så låg jag bredvid en moppe o då körde jag på min mätare i 90, den går någorlunda sisådär skulle ja tippa, hamnade bakom nån pegot bil som hade hela förarsätet som digital hastighetsmätare då låg vi ungefär lika. Kan säga att det var roligt o se han förtvivlat vika ihop sig och kämpa fram moppen :arsele

:hihi

Jag har faktiskt också stött på det där en gång, innan jag hade KK och var ute och övade, så susade en moppe förbi mig på 90-väg, han höll kanske 100. Dessutom var dom två stycken på, iförda shorts, t-shirt och hjälm. :näsblod

lorkan skrev:
2494677 :hihi

Jag har faktiskt också stött på det där en gång, innan jag hade KK och var ute och övade, så susade en moppe förbi mig på 90-väg, han höll kanske 100. Dessutom var dom två stycken på, iförda shorts, t-shirt och hjälm. :näsblod

:pannkyss

lorkan skrev:
2494677 :hihi

jävlar, jag lider med dig! :pannkyss

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...