Mc-relaterat. Tjejer o skinnställ...

Tjejer! Släpper ni er i lädret?

• Antal röstningar
    0
Clara skrev:
hur gör du själv?

Bromsar in, stannar, kliver av, kränger av mig skinnstället och sen kör jag vidare några meter och så samma melodi om och om igen... Förstår inte hur alla gör??

Hahahahaha...snygg poll Simon!
Du får ju alla emot dig! :tummenupp ;)

Helt rätt approach till att få respekt på SH! Eller kanske inte? :3freak

2005-07-27, dagen då SH sjönk ner lite grann i träsket; Först gr-tråden, sedan detta...

Ibland, när man läser det man just har skrivit, så kanske man skall luta sig tillbaka lite och tänka efter; är detta någonting som kommer att göra mig, eller andra användare på SH glada? Nöjda? Kommer de att få ut något av det? Man kan även fundera på om det är ett inlägg som man vill stå som avsändare på. Den skrivna texten är ju trots allt det sätt man syns på här.

När man har gjort detta, och fortfarande tycker att det är en bra idé att trycka på sändknappen så gör det. Om inte, radera skiten ffs!

t-rex skrev:
2005-07-27, dagen då SH sjönk ner lite grann i träsket; Först gr-tråden, sedan detta...

Ibland, när man läser det man just har skrivit, så kanske man skall luta sig tillbaka lite och tänka efter; är detta någonting som kommer att göra mig, eller andra användare på SH glada? Nöjda? Kommer de att få ut något av det? Man kan även fundera på om det är ett inlägg som man vill stå som avsändare på. Den skrivna texten är ju trots allt det sätt man syns på här.

När man har gjort detta, och fortfarande tycker att det är en bra idé att trycka på sändknappen så gör det. Om inte, radera skiten ffs!

Sticker! Röstat än?

Simon85 skrev:
Sticker! Röstat än?

Tar mig friheten att klippa in en signaturtext som jag funderar på om jag skall lägga in:

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

t-rex skrev:
Tar mig friheten att klippa in en signaturtext som jag funderar på om jag skall lägga in:

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Att du orkar?!

Blev du sur för att du inte kunde skriva nåt i stil med: Det finns 8 trådar om det här redan, testa att trycka på sökknappen innan du postar nåt i fortsättningen!!! ??

Jag är ingen idiot och ditt beteende är bara idiotiskt och tråkigt.

Simon85 skrev:
...

Blev du sur för att du inte kunde skriva nåt i stil med: Det finns 8 trådar om det här redan, testa att trycka på sökknappen innan du postar nåt i fortsättningen!!! ??

...

Fan, du fick mig, det var precis det som störde mig. Attans.

t-rex skrev:

jag tycker att det var en bra idé.. bästa tråden idag!

nu kan jag sova

om du åt fullkornsprodukter så kunde du köra flera mil utan att behöva göra den där proceduren.. ja hela dagen skulle du kunna köra t.o.m :rolleyes:

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D