Mc-relaterat i Gbg vintertid?

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Flyttlasset går nu i helgen men hojjen stannar kvar här uppe tyvärr pga. platsbrist i den enorma Suzuki Swift som ska ta mitt feta arlse & en massa onödiga grejjer till en bättre del av landet.

Förmodar att säsongen är väldigt mycke längre där nere så det finns åtskilliga veckor att ha ångest på men vad händer i Gbg-området för en hojlös. Nån rolig båge-mässa, uppvisningar osv planerade?

Henken skrev:
2421804 Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Flyttlasset går nu i helgen men hojjen stannar kvar här uppe tyvärr pga. platsbrist i den enorma Suzuki Swift som ska ta mitt feta arlse & en massa onödiga grejjer till en bättre del av landet.

Förmodar att säsongen är väldigt mycke längre där nere så det finns åtskilliga veckor att ha ångest på men vad händer i Gbg-området för en hojlös. Nån rolig båge-mässa, uppvisningar osv planerade?
Återigen willkommen bei uns!! I Götet händer det alltid något. Är det inte fest hos Farbrorn och Skrutten är det någon het krogrunda på stan, fotboll/hockey (jag ska fan bjuda till nu när jag också bor här igen) eller sitta och sippa dyrt kaffe på något av stadens caféer.

Att dricka öl alla dagar i veckan är oerhört legitimt. Noon är stället med billiga bärsen, eller Diamanthunden om man vill dricka tre för en...

Nog finns det alltid något att göra.

:tungan

Vi har fikakväll minst en gång i veckan under vinterhalvåret. Ibland har det varit lite dålig uppslutning men det är alltid någon som dyker upp.

Henken skrev:
2421804 Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Jag har oxå flyttat från Umeå till Gbg, allting är bättre här nere utom minusgraderna (om man nu är en fan av minusgrader).

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage