Mc-relaterat i Gbg vintertid?

• Thread starter Thread starter Henken
  • Start date Start date

Henken

Guest
Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Flyttlasset går nu i helgen men hojjen stannar kvar här uppe tyvärr pga. platsbrist i den enorma Suzuki Swift som ska ta mitt feta arlse & en massa onödiga grejjer till en bättre del av landet.

Förmodar att säsongen är väldigt mycke längre där nere så det finns åtskilliga veckor att ha ångest på men vad händer i Gbg-området för en hojlös. Nån rolig båge-mässa, uppvisningar osv planerade?

Henken skrev:
2421804 Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Flyttlasset går nu i helgen men hojjen stannar kvar här uppe tyvärr pga. platsbrist i den enorma Suzuki Swift som ska ta mitt feta arlse & en massa onödiga grejjer till en bättre del av landet.

Förmodar att säsongen är väldigt mycke längre där nere så det finns åtskilliga veckor att ha ångest på men vad händer i Gbg-området för en hojlös. Nån rolig båge-mässa, uppvisningar osv planerade?
Återigen willkommen bei uns!! I Götet händer det alltid något. Är det inte fest hos Farbrorn och Skrutten är det någon het krogrunda på stan, fotboll/hockey (jag ska fan bjuda till nu när jag också bor här igen) eller sitta och sippa dyrt kaffe på något av stadens caféer.

Att dricka öl alla dagar i veckan är oerhört legitimt. Noon är stället med billiga bärsen, eller Diamanthunden om man vill dricka tre för en...

Nog finns det alltid något att göra.

:tungan

Vi har fikakväll minst en gång i veckan under vinterhalvåret. Ibland har det varit lite dålig uppslutning men det är alltid någon som dyker upp.

Henken skrev:
2421804 Första inlägget i den där delen av forumet :banana

Jag har oxå flyttat från Umeå till Gbg, allting är bättre här nere utom minusgraderna (om man nu är en fan av minusgrader).

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna