mc pucko

haha synd att man åkte tidigare från päronen i söndags.. skulle velat sett de där :D :D :D :D :D

Lilla_Tingeling skrev:
Syrran har sett nåt liknande för nåt år sen i Jordbro. Men då tappade killen kontrollen över hojjen och körde in bland publiken. :kocko
Varav en tjej blev skadad...
Idioter finns det gott om. :4skrika

// Lena

Nu klantade ju sig föraren i jordbro när han satte ner hojen..
Samtidigt får nog publiken skylla sig själva, de skriker om stunt och rejsing, men hajar själva inte att de står jävligt farligt till oftast..

oFFkeFF skrev:
Nu klantade ju sig föraren i jordbro när han satte ner hojen..
Samtidigt får nog publiken skylla sig själva, de skriker om stunt och rejsing, men hajar själva inte att de står jävligt farligt till oftast..
Fast jag skulle aldrig komma på tanken att skylla på den dumma oinsatta publiken.

Det var väl ett väldigt farligt ställe att köra på det där med vad jag mins.

Silwer skrev:
Fast jag skulle aldrig komma på tanken att skylla på den dumma oinsatta publiken.

Det var väl ett väldigt farligt ställe att köra på det där med vad jag mins.
nä men dumma publiken får fan inse att vill dom kolla så får dom oxo ta risken att det kan komma nåt farande, eller????

Ravetrancer skrev:
nä men dumma publiken får fan inse att vill dom kolla så får dom oxo ta risken att det kan komma nåt farande, eller????

Ungefär så.. Dum publik, dum mc-förare..

Preppen skrev:
Honda cbr 600f, gul svart i norrtälje.

Då har jag sett honom, och det var en fråga om när och inte om.

OT: Är det dig jag ser i Norrtälje med mörkt skinnställ (svart/silver)? Jag har en Blå/Gul/Vit Honda Fireblade -00, har mött dig utanför grind och i höjd med Roslagsgatan på Vätövägen.

//@

Last edited:
Det där med de stulna hojarna bör man lätt kolla upp på streetracen.

Hoppas alla skrattade åt honom.

På seriösa race finns det ingen publik så långt fram på banan att nån kan skadas om en bil/hoj går ut i spenaten.
Snygg uppvisning att först göra bort sig rejält och sen bevisa vilken idiot man är genom att skrota vid bakhjulsåka. Smidigt.

Även om snubben gjorde bort sig rejält så kan jag inte låta bli att undra hur det gick för honom?Räcker ju som läxa att han skrotade hojen,hoppas att han inte slog sig allt för jävligt.

var Det NÅn Som Filmade?!

Lilla_Tingeling skrev:
Syrran har sett nåt liknande för nåt år sen i Jordbro. Men då tappade killen kontrollen över hojjen och körde in bland publiken. :kocko
Varav en tjej blev skadad...
Idioter finns det gott om. :4skrika

// Lena
Det är inte riktigt samma sak..
det ena är en "olycka" i arbetet (kolla på rally, är det rallyförarens fel att han tappar kontrollen över bilen och kör på publik som står på farliga ställen?) det andra var stor portion hybris med en nypa jesus-komplex!

Är det månne denna incident som det pratas om? :rofl

Preppen skrev:
Bilarna står klara för start och han ställer sig och väntar på sin tur (tror alla). Staren går och vips far bågen också i väg och kör om mellan bilara på slangen.

1. http://www.hv.ssf.scout.se/~anders/race-freaks/arkivet/2004/20040627/slides/DSC_4575.html

Preppen skrev:
sagt och gjort killen på motorcykeln drar en solorepa på hjulet och gissa! självklart kör han omkull och skrotar hojen pinamt......

2. http://www.hv.ssf.scout.se/~anders/race-freaks/arkivet/2004/20040627/slides/DSC_4623.html

3. http://www.hv.ssf.scout.se/~anders/race-freaks/arkivet/2004/20040627/slides/DSC_4624.html

4. http://www.hv.ssf.scout.se/~anders/race-freaks/arkivet/2004/20040627/slides/DSC_4625.html

:4skrika

d1ce skrev:
Då har jag sett honom, och det var en fråga om när och inte om.

OT: Är det dig jag ser i Norrtälje med mörkt skinnställ (svart/silver)? Jag har en Blå/Gul/Vit Honda Fireblade -02, har mött dig utanför grind och i höjd med Roslagsgatan på Vätövägen.

//@

Nej det är nog min bror:

ktmjacke skrev:
Även om snubben gjorde bort sig rejält så kan jag inte låta bli att undra hur det gick för honom?Räcker ju som läxa att han skrotade hojen,hoppas att han inte slog sig allt för jävligt.

Ingen fara med killen.

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...