MC-Poliser...

Den polisen var en konstig kropp. Tur att våra uppsalapoliser inte är sådana. (ännu)
 
Det var inte en trevlig polis...

För mig har det varit ca 50/50 om de hälsar eller inte. På väg hem från Fjällnoraträffen hälsade iaf en mc-polis :)

Som alla vet vid det här laget så kan de vara lite otrevliga ibland :crash
http://www.kryptoniten.se/polis.jpg
 
Snyggt jobbat konstapeln. :rolleyes:

Bra att du var vänlig tillbaka. Det retar upp! :D
 
polisen som du mötte måste fått en gurka uppstoppat någonstans!
Gu vilken löjlig polis! Surar över att du hejjar!
 
Sicken skitstövel :mad:

Den jag träffade i Tokholm i förrgår var väldigt trevlig..... :rodnar :tummenupp

//B
 
jäla shiiit , surt att man inte får hälsa då.. =(
men det är väl knappast olagligt ?

/z
 
De hoj-snutar jag har hälsat på i Tokholm har antingen sett ut som frågetecken eller (oftast) hälsat tebaks. Jag tror det var din person som fick honom att reagera som han gjorde :rolleyes:





Nåja, riktigt nöt till konstapel tycks det. Kanske med en släng av PMS....
 
Njja jag tror att han gjort sitt jobb (Dom ska ju plocka hulliganer!) HEEHEHEEHHEHE!!! :D :D

Närå jag förstår inte hur dom orkar...... suck. :mad:
 
han kanske trodde du höll fram en kniv och skulle "hugga" honom! Han blev skraj och
Tänkte "plocka" dig. Poliserna har väll för mycket
närver utanpå kroppen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top