Samma här, möter man dem är det ju dessutom ingen fara.nicke30 skrev:Möter jag en MC polis så brukar då jag hälsa, precis som jag gör med alla andra motorcyklar.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, möter man dem är det ju dessutom ingen fara.nicke30 skrev:Möter jag en MC polis så brukar då jag hälsa, precis som jag gör med alla andra motorcyklar.![]()

Mackz skrev:Finns det några poliser här på Sporthoj.com?
Va bra! En gubbe kom fram och kollade på min hoj, kangurra snurra skrev:Här har du en.

Om du är den jag tror att du är, så är du inte snällCHROLO skrev:Mamma sa alltid att jag var snäll och du vill väl inte påstå att lilla mamma ljuger??!!![]()

BMW R90s skrev:Va bra! En gubbe kom fram och kollade på min hoj, kan
slå ner honom och anmäla stöldförsök![]()
Det där var lågtgurra snurra skrev:Gamla snuthojar e de ingen som vill ha
gurra snurra skrev:Här har du en.
Fråga: Har hört någång att ni har gasreglaget till vänster, för att enklare kunna dra pistol i fart (om man t ex är högerfattad dvs). Stämmer det ?gurra snurra skrev:Här har du en.

hahahahaha, komik på hög nivå.IronMike skrev:Fråga: Har hört någång att ni har gasreglaget till vänster, för att enklare kunna dra pistol i fart (om man t ex är högerfattad dvs). Stämmer det ?![]()
![]()
Poacher skrev:hahahahaha, komik på hög nivå.
Det där kommer nog från att Indianhojarna hade gasreglaget på vänster sida, och det sades ju var pga samma sak.
hehe, någon riktig polis som kan bekräfta ?IronMike skrev:hehe, någon riktig polis som kan bekräfta ?
Lokke skrev:På tal om polisen. Va det i nyheterna igår som dom hade hur snabbt motivationen tryter på polisen, och tagandet av egna initiativ. Efter första året så sjönk ju motivationen väldigt mycket. Bland dom som varit polis i 15 år så fanns ju knappt nån motivation kvar att ta egna initiativ. Det e väl där som det största problemet med polisen, och samhällets uppfattning om polisen finns.
IronMike skrev:Fråga: Har hört någång att ni har gasreglaget till vänster, för att enklare kunna dra pistol i fart (om man t ex är högerfattad dvs). Stämmer det ?![]()
Mvh
Micke - som sökt polishögskolan, å tänkte försöka bli mc-polis![]()
Långa farbron skrev:Kuriosa:
På dom gammal Indian´s som den Amerikanska polisen använde på 50-talet så hade man satt gasen på vänster sida just pga att dom skulle kunna använda sitt tjänstevapen.
Skulle inte tro det... hehh hehhMackz skrev:Finns det några poliser här på Sporthoj.com?
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |