Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robeen skrev:
granath_ skrev:2187426satan i gatan![]()
vilken jävla tur att han fick "fri luftfärd". tror inte att han skulle ha kommit upp så snabbt om han kört in mitt på bilen..
Eller om det hade varit en pickisgranath_ skrev:2187426satan i gatan![]()
vilken jävla tur att han fick "fri luftfärd". tror inte att han skulle ha kommit upp så snabbt om han kört in mitt på bilen..
Fast å andra sidan så såg han ut att ha ordentliga skyddskläder på sig Men de har ju full koll hela tiden fattaruväl.sandstream skrev:2187673Men när ett gäng från SH fräser runt i Stockholm och kör mot rött då är det bara coooolt![]()
sandstream skrev:2187673Men när ett gäng från SH fräser runt i Stockholm och kör mot rött då är det bara coooolt![]()
Ja, det är ju grabbar med koll, sånt som du och jag inte kan förstå oss på.RedBaron skrev:2187730Men de har ju full koll hela tiden fattaruväl.
Airborne skrev:2187397såna flagranta rödljuskörningar ska kosta körkortet på livstid..
Bra att du lade den här......för den finns det nog en 3-4 stycken av..Gammal som gatanDavve84 skrev:2187452JA jävlar![]()
Lånar tråden lite
http://www.youtube.com/watch?v=bWaq0zOaAVU&search=motorcycle cops
Håller med dig helt och hållet, fick en rödljuskörare i sidan i 100 knyck förra året, tur att jag satt i bilen då annars...Airborne skrev:2187397såna flagranta rödljuskörningar ska kosta körkortet på livstid..
Teo skrev:2188190Hoppar du skärm?![]()
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet