chrilla
Ny medlem
Bas_Rutten skrev:jag citerade dig där du frågade om du hade missat nån artikel och då la jag in ett inlägg som kunde tolkas något spydigt trots ironi.
Spydigheten gick fram iaf!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bas_Rutten skrev:jag citerade dig där du frågade om du hade missat nån artikel och då la jag in ett inlägg som kunde tolkas något spydigt trots ironi.

Showtime skrev:vad är det för hastighetsbegr. på den vägen?

Ja, det var precis vad jag menadeDregen skrev:Skulle det vara motiverat att meja ner en mc-förare bara för att andra inte stannar?! :kocko
blub skrev:Fast jag undrar vad poängen egentligen är med att köra så nära, försöker de faktist preja en som smiter?
Swedie skrev:Om det där var i västerås och killen körde en Aprilia, så såg jag det.
Det var vid rondellen vid ikea/flygplatsen?
jocke i köping skrev:swedie !
såg du vilken färg det var på Aprilian ?
inte köra i sömnen ajbaja
Lam-Kaka skrev:Men men jocke det var ju duinte köra i sömnen ajbaja
Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.jocke i köping skrev:swedie !
såg du vilken färg det var på Aprilian ?
Du kan varken läsa eller skriva, jissesDregen skrev:SANDTREAM tycker att det är ok att preja!!!!!!

Swedie skrev:Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.
Swedie skrev:Det var den äldre RSV (inte 04an iaf) och Svart och röd underdel. Killen hade ett grått skinnställ. Blont hår. Såg lite deppig ut.
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |