MC-polis blir påkörd stillastående

Ja vad säger man.. han ber ju om det :jisses

Precis, jävla dåre. Idag ska vi leka "ställa oss mitt i högerfilen på motorvägenleken"! Jag har ju blåljus så jag syns.
Påminner lite om när lågstadieelever fick såna där skarpt färgade kepsar för en massa år sen. De trodde att de blev odödliga i trafiken, men de var ju iallafall barn. Detta var väl gissningsvis en vuxen, extra trafikutbildad polis.

Ja vad säger man.. han ber ju om det :jisses

Vad fan? SOVER DU ELLER??????????
Bilisten lär väl för fan se att det finns ett hinder i vägen.
Öppna ögonen för fan, en vacker dag är det du som ber om det. Pucko:arsele

Precis, jävla dåre. Idag ska vi leka "ställa oss mitt i högerfilen på motorvägenleken"! Jag har ju blåljus så jag syns.
Påminner lite om när lågstadieelever fick såna där skarpt färgade kepsar för en massa år sen. De trodde att de blev odödliga i trafiken, men de var ju iallafall barn. Detta var väl gissningsvis en vuxen, extra trafikutbildad polis.

Du kan ju läsa svaret på nästa inlägg du med:arsele

Last edited:

oavsett är det jävligt korkat gjort.. bilisten satt väl och snacka i mobil/sms:ade, rätt vanligt....:huvet

Lugn o fin.... :såjaponken

oavsett är det jävligt korkat gjort.. bilisten satt väl och snacka i mobil/sms:ade, rätt vanligt....:huvet

Och??? Det kunde ha varit någon som fått problem med sitt fordon. Tror säkert att du kör bil, Har du inte ögonen framåt????????????
Jag har det iallafall:)
Sedan kan det ju hända olyckor, men de flesta beror på helt urblåsta bilister.

Hur kan folk härinne INTE bli vansinniga på den blinda bilföraren i detta fallet när de normalt blir galna över att nån liten tant kör ut på huvudled framför en mc som kommer blåsande i 200 knyck som hon inte haft en chans att se utan att skaffa slowmotionglasögon :va

Last edited:
tja NÅN j-vel sitter och sover i det där klippet, snygg high-sider av polisen, tur i oturen att ambulansen kom strax efter.

Hur kan folk härinne INTE bli vansinniga på den blinda bilföraren i detta fallet när de normalt blir galna över att nån liten tant kör ut på huvudled framför en mc som kommer blåsande i 200 knyck som hon inte haft en chans att se utan att skaffa slowmotionglasögon :va

Hahaaaaaaaaaaaaaa. du har helt rätt, det gick förfärligt fort det där:tummenupp

Det är full trafik på vägen och bilkö! Bilen framför krockbilen byter till vänsterfilen strax innan smällen och det lämnar inte mycket tid över för krockbilen att hinna göra nåt. Det räcker att han tittade ner på stereon en halvsekund.

Polismannen borde fatta att sån kan hända och inte parkerat så där.

Vad gäller ambulansen så hade den ju bråttom till någon annan och ska väl vad jag vet prioritera sin första körorder oavsett vad dom ser på vägen.

Lastbilen blockerar ju synfältet för bilen efter + reaktionstid och stoppsträcka.

Svårt förövrigt att se vitsen med att ställa sig där för att ambulansen skulle få fri väg? Är det inte en vanlig påfart längre fram? :va

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra