mc-plycka vid kungsbacka

granted79 skrev:
2124004 kom för fort in i en kurva o frontade ....... :(
sjukhuset ska ringa upp mig så jag får veta om han lever... mår som ett ass fuck...... han e en helt underbar människa så jag hoppas av helamitt hjärta at han kommer klara sig anars vet jag inte vad jag tar mig till......
men det ser inte ljust ut.... fan i helvetet ja bara ber till gud att han kommer bli ok............kan inte suta gråta.....

Hoppas allt blir bra, en hälsning och tankar till dig och hans anhöriga från mig. Hitta nån att prata med, det blir lättare att hantera om man slipper vara ensam...

wonderwizard skrev:
2124052 varför lägga ner ?

hur ? man kämpar, jag gjorde samma sak som din chef 2004, fast fick inte möte i kurvan utan gick i diket i stället.
bara ren tur, samt extrem tur att jag inte blev rullstolsbunden (glöm ej ryggskydd när ni kör)

jag ville själv ventilera med folk i min omgivning, fast det var inte lätt

får se men det utar nog åt det........ har aldrig sett nåt sånt innan.... önsar inte min värsta fiende detta...

Uscha, hoppas verkligen att han klarar sig!
Granted: Det måste vara jobbigt att ligga bakom, se vad som händer, och sen vara fullkomligt maktlös över vad som händer. Att sitta och vänta på såna där besked är något av det värsta som finns, jag har upplevt det med min mor. Ta det lungt, du kan inget göra, och han får bästa möjliga vård. Prata med hans familj, försök lugna varandra, prata om hur ni känner och vad som hände. Framför allt, ta hand om dig själv, han får som sagt redan vård. Tyvärr missar sjukvården ofta dom som inte gör sig illa fysisk.

Alla från våran klubb håller tummarna för att din vän klarar sig.
Hälsn Maximus.

granted79 skrev:
2124063 har fått lte starka tabletter av sjukhuset så jag kan ugna mig.... men det änns bra o prata.... fan allyså en sekund se kan allt vara över..... .....
tack för att ni e så omtänksamma....

tack så mycket.

lägg inte ner detta nu kör efter din förmåga och ta det lugnare bara .
vet att man e lite skärrad efter en sån upplevelse va inte mig själv efter det som hände med niklas och än nu e jag inte det , men jag kör lugnare nu

talade med sjukhuset för en stund sen och dom sa att han läget är stabilt
men allvarligt, tack gode gud att han lever iaf.....
han skulle inpå operation för en stund sen med benet... ydligen helt trasigt... :(
tack så hemskt mkt allihopa ni e ju underbara....
mvh granted79

granted79 skrev:
2124558 talade med sjukhuset för en stund sen och dom sa att han läget är stabilt
han skulle inpå operation för en stund sen med benet... ydligen helt trasigt... :(
mvh granted79

skönt att höra att han lever

Långa Farbron och jag håller tummarna att allt går bra och föraren blir helt återställd.

Granted79, vi tänker på dig! Hoppas det kommer kännas mindre dåligt snart.

granted79 skrev:
2124558 talade med sjukhuset för en stund sen och dom sa att han läget är stabilt
mvh granted79

Får man fråga hur gammal chefen är?

Hoppas han klarar sig bra

granted79 skrev:
mvh granted79

okej vad skönt att höra! hoppas han kommer upp på benen snart igen :)

olyckan!!!

granted79 skrev:
2123984 ja det var ingen sv.... det var en r1 som min chef körde ... såg inte bra ut håller på o ringer sjukhuset nu för o se om han överlevt......... jag låg 10 meter bakom när det smällde....
med respekt för han vill jag inte att folk kommer spekulera i vad som hände tack
!!
hej...
om du undra vem jag är är jag han som satt med dig idag vid olyckan...
ville bara höra hur du mår? hoppas att du kommer ta dig igenom det här..
om du vill svara privat så kan du skicka ett mail till min sons hotmail keep_it_real_91@hotmail.com
MVH Stefan Ekstorm

Shit vilken start det är på säsongen i år:(
Hoppas din chef klarar sig, skönt att han är vid liv.

Ta det lugnt nu och vila dig en stund.

Mvh Rejvis

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma