MC påkörd vid polisjakt -Årsta

Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så :) Och är dom nära så kör man jo på mer :hihi .

RoLLER skrev:
2153779 Förakta mig icke, jag behöver stöd. Jag är på väg ut ur mitt sexmissbruk nu.

4-5 tjejer till bara.... sen så... ska jag lugna mig... tror jag.

Kompis, säg bara till när det blir för tungt så ska jag dela dina börda.
Låt säga att jag får tfn# till alla blondiner i din "lista" tex... :)

Sport-MC skrev:
2153974 Så är det I Bland tar polisen en. Men det är mycket sällan om man säger så :) Och är dom nära så kör man jo på mer :hihi .

Bor du i Högdalen?

DaPirate skrev:
2152161 Och jag vet folk som bott i Högdalen i 30 år utan att ha varit med om nånting..... Det är ju knappast skötsamma familjefädrar som går ut och slangar bilar eller hur. Det finns missbrukare som har den största delen i detta problem. En missbrukare måste ju får ihop X antal tusenlappar per dag för sitt missbruk. Högdalen är tyvärr lite av en samlingsplats för dessa och det betyder ju inte att alla bor i området. Då kan man ju säga att det bara är brottslingar som bor runt Stureplan eftersom det sker en hel del brott i området och Polisen kommer ha en speciell bil där under sommaren där folk kan anmäla saker och ting, så mycket brott händer där. Valhallavägen har ett stort antal bilstölder, har för mig att det är bland den mest bilstöld-tätaste i Sverige, alltså är det bara biltjuvar som bor på Östermalm eller hur??
citat: "försök till inbrott, slangning, bilstereostöld, krashad ruta, avdragen antenn plus allt annat ni kan tänka er..."
Har aldrig hört om något liknande, undrar om du inte var osams med nån :arsele Lås in missbrukarna för gott så försvinner en stor del av problemen. :)

Det var antagligen fiender, eller på annat sätt någon som gett sig fan på att sakta mörda min bil...

Men du tänker rätt, jag tänker också rätt... Men jag tog i lite för mycket kanske. Men skulle själv aldrig bosätta mig i ett betongghetto igen. Never.

Piiiz.

sjööman skrev:
2152141 Säg någon förort som det inte sker skit med bilar etc. Och precis den hittades på södermalm. Var någon söder tomte som inte ville ta tricken hem...

Min dåvarande sambo såg honom... Och antagligen skulle han bara in till stan, men istället för att ta tunnelbanan hijackar han hellre en bil... Det är fan sjukt.
Han bodde garanterat inte inne i stan.

Hoztic skrev:
2151382 Som sagt, hästtjuvar hängde man :mad:
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder! :Bugar

Amen :tummenupp

Som sagt, hästtjuvar hängde man
Nu för tiden hänger man ut brottsoffren i tidningarna, och sen skyddas förövarna, för att det sitter nån jävla psykolog å yrar om taskig barndom, dålig potträning å fan vet vad, å pekar ut dom som offer, å vill att man ska tycka synd om dom, för att dom har det svårt! Helt jävla otroligt!
Jag har den fullaste förståelse för beväpnade medborgargarden som gör processen kort med diverse slödder!

Det är väl inte värre än folk som lipar här på forumet för att de kört i 200 och blivit av med kortet. Då är det polisens fel som inte har något vettigare för sig. Har du då också den fullaste förståelse för höjda försäkringspremier och hårdare tag mot motorcyklister?

Zana skrev:
2164309 Det var antagligen fiender, eller på annat sätt någon som gett sig fan på att sakta mörda min bil...

Men du tänker rätt, jag tänker också rätt... Men jag tog i lite för mycket kanske. Men skulle själv aldrig bosätta mig i ett betongghetto igen. Never.

Piiiz.

Hehhehee.. peace to you to :)

Jag har haft polare som tidigare bott i Högdalen, Bandhagen och Rågsved och de har trivts rätt bra tror jag, de har iofs inte haft bil. Omgivningarna är ju fina, men självklart är det påfrestande med alla pundare och dagdrivare. Att Högdalen är ett nav för södergående nattbussar (eller var åtminstone förr i tiden när jag åkte sådana) gör kanske inte natten säkrare..

Hoppas att tjejen på hojen klarar sig bra och att förövarna åker fast.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman