mc olycka

Boffen

Thank you very much
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Daytona 675
Ja man har nog inte mycket att säga till om när man frontalkrockar med en större bil.... :skrämd

Bifogat

• motocrash6.jpg
    motocrash6.jpg
    42.8 KB · Visningar: 974
Lägg INTE in länkar till extrema bilder av olyckor. Det finns de som INTE är lika tåliga och intresserade av det. Samt även minderåringar. Varför avvänja folk synen av död? Vi är inte grottmänniskor längre.

Last edited:
Swedie skrev:
Lägg INTE in länkar till extrema bilder av olyckor. Det finns de som INTE är lika tåliga och intresserade av det. Samt även minderåringar. Varför avvänja folk synes av död? Vi är inte grottmänniskor längre.

Helt rätt,

Dom andra bilderna som tillhör olyckan är extremt otäcka.

Håller med alla föregående talare, men har svårt att uppröras över just denna bild eftersom den så tydligt skriker fejk IMHO.
Autentiska bilder på olyckor slipper jag däremot gärna se på SH.

69:an skrev:
Håller med alla föregående talare, men har svårt att uppröras över just denna bild eftersom den så tydligt skriker fejk IMHO.
Autentiska bilder på olyckor slipper jag däremot gärna se på SH.
Den är inte fejk. Det är det som är grejen. Och de övriga bilderna är hemska och skall inte visas. Den dagen då någon verkligen stöter på en olycka och ser sånt som var på bild, kommer han INTE lägga upp det på forumet och tycka det är "ballt" att kunna vissa. Det avvisas och tas bort.

Swedie skrev:
Den är inte fejk. Det är det som är grejen. Och de övriga bilderna är hemska och skall inte visas. Den dagen då någon verkligen stöter på en olycka och ser sånt som var på bild, kommer han INTE lägga upp det på forumet och tycka det är "ballt" att kunna vissa. Det avvisas och tas bort.

Jag tycker denna bild var tillräckligt hemsk, bilden är mycket talande om vad som hänt, stackars människa. Extra otrevligt för de anhöriga att dödsbilderna cirkulerar på internet. Jag skulle ta bort bilden direkt.

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back