MC-olycka

Melvin Mögkotte

Bling Bling Rider #3
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
R1
Kom precis körande vid den stora rondellen vid hyllie brandstation Malmö. Polis och brandkår var på plats och hade stängt av p.g.a. olycka.de diregerade om trafiken för rondellen var mer elr mindre stängd. Till min förskräckelse såg jag att det var en mc inblandad. Den stod vid kanten kraftigt demolerad, samtidigt som man såg ambulanspersonal lyfta in vad jag tror var föraren. Hojen var en ZX7-R, grön/ vit/ blå, en sån som har dammsugarslangar på tanken. Hoppas det inte var någon vi känner och han inte är allt för skadad. Reg nummer XXXXXX

ni kan ju posta om ni vet något!!

Von Vettet

EDIT Mr K: Lägg för j*vulen inte ut regnummer din drummel

Last edited by a moderator:
www.pppress.se har oxå skrivit om det:

"Trafikolycka MC-singel Lorensborgsgatan i Annetorpsrondeellen i kväll vid 18-20-tiden. En dansk mc förare körde av okänd anledning in i rondellens avbärar räcke och voltade. Brandmännen tog i väntan på ambulans hand om den skadade MC föraren. Efter en stund dök två ambulanser upp och tog hand om den skadade. Vad och varför olyckan inträffat kommer polisen nu att utreda."

Sluta nu!

Sluta nu med sånna här förbannade trådar!
Det finns ingen anledning att spekulera en massa i andras olyckor. Skulle det hända nån av "oss" nåt lär den personen i fråga isåfall meddela någon som kan skriva nåt här, eller så berättar man själv om det känns ok.

Jag är trött på olyckstrådarna nu!

CorbenDallas skrev:
Sluta nu med sånna här förbannade trådar!
Det finns ingen anledning att spekulera en massa i andras olyckor. Skulle det hända nån av "oss" nåt lär den personen i fråga isåfall meddela någon som kan skriva nåt här, eller så berättar man själv om det känns ok.

Jag är trött på olyckstrådarna nu!

håller med dig!!! :kocko

De allsmäktiga har talat " lägg ner dessa olyckstrådar"....va dumt av mig. ers högheter..det skall inte upprepas :arsele

Von Vettet skrev:
De allsmäktiga har talat " lägg ner dessa olyckstrådar"....va dumt av mig. ers högheter..det skall inte upprepas :arsele
Jag är på din sida Von Vettet! Det handlar väldigt lite om olycksspekulation, handlar ju snarare om oro för likasinnade och mänsklig empati. Stå på dig!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT