mc olycka

I min bedömning? Och vilken bedömning var det om jag får fråga? Jag skrev "OM det var en [...]".

Läs om, läs rätt.

Förövrigt... vi som var ute idag körde drygt fyrtio mil.-Hur många av dom var i laglig hastighet? Det kunde varit vem som helst av oss som dom fick skrapa ihop resterna av fråm vägen. Det finns idioter i bil som svänger rätt över vägen utan att vara uppmärksamma. Att någon kör för fort betyder inte att det är fritt fram att ha ihjäl honom. Detta säger jag rent principiellt och jag har ingen aning om vad som hände i det aktuella fallet.

ok..Föraren e ingen idiot.men e nog väldigt chockad just nu över det som hänt.

Jag tror fan det... jag försöker ringa sahlgrenska...

Kan någon bekräfta ? Jag har försökt ringa sjukhuset och polisen men ingen ger mig namn eller vad som hänt...

Last edited:
Det gör ont inuti bara av att läsa om mc-olyckor. Mina tankar går direkt till nära och kära.

V.I.F.

Jag har försökt ringa fabbes mamma, flickvän utan svar... det står i tidningen att båda dog - men inte vilka.... en annan kompis ringde nu och sa att det var fabbe och nino.

R.I.P..... jag tyckte om er båda två....

NEJ NEJ NEJ NEJ!!!! Herre gud, Jag och Limez bland annat träffade Fabbe o några andra vid stuntsshowen på freeport idag. Jag filmade till och med när Fabbe drog på på rakan utanför. Detta var väl vid 2 tiden eller nåt =[

Tragiskt är också att jag gjorde ett gästboks inlägg på hans profil förut med filmen, utan att veta vad som hänt =[

Helt jävla ofattbart, Fy fan vad hemskt :gråta :gråta :gråta

Fy fan va hemskt. Riktigt tråkigt..
Varken kände någon av de eller har träffat de, men har fått en bild av i alla fall Fabbe's inlägg här på forumet att vara en riktigt hyvens kille som man såg fram emot att träffa på samåkningar och på vägarna framöver.

Som sagt, riktigt tråkigt. Finns knappt ord..

V.I.F

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back