MC-Olycka utanför Linköping

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Så fruktansvärt tragiskt. Det är när såna här saker händer man funderar på livet o allt runtikring. Det är så otroligt kort och man är så himla sårbar.
Ta vara på det ni har och säg ofta till era nära o kära att ni älskar dem.

Sov Gott, hoppas du har det bra där du är nu.
 

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Bålsta
Hoj
ZX7R -96
Jobbade sent igår. Sover ut idag och det första inlägget man läser på SH är detta.
Skriver inte så mkt här, men läser desto mer. Nu kände jag att jag ville skriva ngt, men vet inte vad.
Det finns inget jag kan skriva för att det ska kännas lättare. Sitter här med en klump i halsen...
Mkt bra skrivet panajo, bjork mfl. Jag kommer att ha bilden MostWanted la upp som bakgrund.

Kände inte Martin, men mina tankar går till honom, hans familj och hans vänner. Vila I Frid! :(

Mvh Anders
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
jävligt tung start på sesongen (som ju knappt börjat) :(

skänker en tanke til de anhöriga, vif.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Insamling till blommor för Martin (Sajk)

Insamling till blommor för Martin (Sajk)


För er som vill vara med och samla in till en gemensam blomma från oss på Sporthoj.com till Martins (Sajk) familj. Alla som vill skriva nåt till Martin kan skicka ett PM till mig så kommer det framföras med blommorna.
Igår höll vi en minnesstund på olycksplatsen för Martin, där vi tände ljus och la ut blommor. Ett stort tack vill jag rikta till alla er som tänker på Martin och skriver så fina saker om honom.

Alla är att välkomna att sätta in valfri summa, fram till Måndag 24/4 kl 16.00 på:
Föreningssparbanken Martin Björk
kontonr: 8480-6 993 616 739-5
Glöm inte att märka pengarna med ert namn så jag vet vem dom kommer ifrån.
Blommor och hälsningar kommer att framföras till Martins familj under Måndagen. / Martin Björk
 

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Ort
Älmhult
Hoj
Gixxer 2KK3
Himla tråkigt när sånt här händer. En tanke till hans nära och kära.
R.I.P

//Niklas
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Bjork skrev:
2105617 Insamling till blommor för Martin (Sajk)


För er som vill vara med och samla in till en gemensam blomma från oss på Sporthoj.com till Martins (Sajk) familj. Alla som vill skriva nåt till Martin kan skicka ett PM till mig så kommer det framföras med blommorna.
Igår höll vi en minnesstund på olycksplatsen för Martin, där vi tände ljus och la ut blommor. Ett stort tack vill jag rikta till alla er som tänker på Martin och skriver så fina saker om honom.

Alla är att välkomna att sätta in valfri summa, fram till Måndag 24/4 kl 16.00 på:
Föreningssparbanken Martin Björk
kontonr: 8480-6 993 616 739-5
Glöm inte att märka pengarna med ert namn så jag vet vem dom kommer ifrån.
Blommor och hälsningar kommer att framföras till Martins familj under Måndagen. / Martin Björk
Beklagar er sorg. Verkligen.

Vi i MCK Vilse som idag roddade Skånevårenturen 2006 samt alla 88 deltagarna i denna, höll en tyst minut för Martin - Sajk och skänkte honom, hans anhöriga och vänner en tanke.

Vi är inte odödliga och det kändes bra att en dag som denna ta tillfället i akt att uppskatta det vi har.

V.I.F
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Maverick_ou812 skrev:
2106337 Beklagar er sorg. Verkligen.

Vi i MCK Vilse som idag roddade Skånevårenturen 2006 samt alla 88 deltagarna i denna, höll en tyst minut för Martin - Sajk och skänkte honom, hans anhöriga och vänner en tanke.

Vi är inte odödliga och det kändes bra att en dag som denna ta tillfället i akt att uppskatta det vi har.

V.I.F

Lägger mitt deltagande i denna sorg tillsammans med Maverick.

Det kändes hedrande att få möjlighet att ge denna tysta minut för/till Martin - Sajk.
Mina tankar finns hos familj, vänner och nära kära. :(

V.I.F Martin

EDIT: Bidrar med 50:- till blomman.....
 
Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
känner inte martin .. men mina tankar går till hans familj å hans vänner..
vila i fred nu
 

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Jag har aldrig träffat Sajk ,men har läst mycket här på SH som han har skrivit. Det är tragisk och skrämmande det som hänt. R.I.P Martin
 

heretique

Hallelujah för fan!!
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Skänninge
Hoj
Triumph Speed Triple 1050
Åkte själv förbi olycksplatsen igår em o såg alla ljus
och blommer, fick rysningar i hela kroppen.
Sänder en tänkte till dig Martin och dina anhöriga.
 

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Sthlms län
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Citerar Martin Luther King:

Om en männsika inte har hittat något att dö för, är hon inte rustad för livet.

Det känns så oerhört onödigt när unga människor dör, men jag hoppas att Du, Martin, dog för det Du älskade att göra mest av allt i livet.

Vila i frid.

/Mona
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
R:I:p

tankar går till dina vänner o familj...
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bjork skrev:
2105617 Insamling till blommor för Martin (Sajk)


För er som vill vara med och samla in till en gemensam blomma från oss på Sporthoj.com till Martins (Sajk) familj. Alla som vill skriva nåt till Martin kan skicka ett PM till mig så kommer det framföras med blommorna.
Igår höll vi en minnesstund på olycksplatsen för Martin, där vi tände ljus och la ut blommor. Ett stort tack vill jag rikta till alla er som tänker på Martin och skriver så fina saker om honom.

Alla är att välkomna att sätta in valfri summa, fram till Måndag 24/4 kl 16.00 på:
Föreningssparbanken Martin Björk
kontonr: 8480-6 993 616 739-5
Glöm inte att märka pengarna med ert namn så jag vet vem dom kommer ifrån.
Blommor och hälsningar kommer att framföras till Martins familj under Måndagen. / Martin Björk


Pengarna ska vara inne senast kl 17, sa banken när jag förde över...

Var förbi olycksplatsen i lördags, det går bara inte att fatta, jag kan liksom inte inse vad som har hänt... Snälla alla, var rädda om er!
//Syss
 
Last edited:

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Jag kände dig inte heller men är en av alla som förfäras av din olycka och hårt höll tummarna för att det iallafall skulle gå bra. Vi tänder ett ljus för dig här ikväll.

Mina tankar till din familj och vänner.

Vila i frid.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top