Alltid mycket lärorikt att läsa om olyckor. Nu vet man detta med och kan i framtiden läsa av personen/personerna bättre och hjälpa dom bättre. Hoppas killen klarade sig bra och kan sova i sin egen säng i natt.
Bra jobbat!
Bra jobbat!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ambulans skrev:När jag läste det du skrev och såg att du tänkte ta honom bakpå så blev jag riktigt orolig ... När som helst kunde han ha tappat medvetandet och rasat i backen...
Men dina iaktagelser om honom är ju precis sånt som ambulanspersonal vill höra.. du märkte ju att han hela tiden frågade vad som har hänt... det är ett tecken på att hjärnan fått en smäll .. och att han sen börjar prata om andra saker , han var inte riktigt med helt enkelt.. jättebra notering.
Playingcrowd skrev:Hur är det med dig mankan?
Jag har varit med om 2 mc olyckor själv...menar först på plats en med bra slut bara en bruten handled och en stukad...
Men den andra så hade han ingen arm kvar den låg 30m bort ....tyvärr så finns han inte med oss längre....
Bara undrar om du mår bra?
ambulans skrev:Ja... som Kjelle redan beskrivit så är det ju med stor sannolikhet en hjärnskakning. Men för säkerhets skull så röntgar man huvet och släpper inte hem en sådan från sjukhuset förräns ett antal timmar förflutit.
När jag läste det du skrev och såg att du tänkte ta honom bakpå så blev jag riktigt orolig ... När som helst kunde han ha tappat medvetandet och rasat i backen...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |