MC olycka på E18 norrut (vid 16-tiden)

Gixxer Mike skrev:
Det vet jag inte..jag har ju blivit påkörd själv vid 2 tillfällen men dom har inte blivit av med sina körkort eller åkt dit för vårdslöshet...så jag vet inte vad som nu händer.
jag såg inga skador på bilen och jag fick troligtvis mindre skador på hojen så det va väl jag som själv mest blev skadad..men vi får väl se om och när polisen hör av sig.

Nu är det väl inte skadorna på fordonen som räknas in när man blir av med kk eller får en så kallad prick?? Det är juh fortfarande alltid du som ligger bakom som ska stanna/väja för hinder oavsett vad som inträffar. Om det så f**n rullar ut en boll med ett barn springade efter på motorvägen, så ska man kunna stanna tycker våra kunninga (läs länstyrelsen).

Se inte detta som en syrlig komentar eller så, utan bara en tanke.

Z Fredde skrev:
Nu är det väl inte skadorna på fordonen som räknas in när man blir av med kk eller får en så kallad prick?? Det är juh fortfarande alltid du som ligger bakom som ska stanna/väja för hinder oavsett vad som inträffar. Om det så f**n rullar ut en boll med ett barn springade efter på motorvägen, så ska man kunna stanna tycker våra kunninga (läs länstyrelsen).

Se inte detta som en syrlig komentar eller så, utan bara en tanke.

men då kommer min fråga..om en kille kör mot rtt och rakt in i sidan på mig..varför åker han INTE dit för nåt eller blir av med lappen?

men då kommer min fråga..om en kille kör mot rtt och rakt in i sidan på mig..varför åker han INTE dit för nåt eller blir av med lappen?

Ja det var skumt!
Men å andra sidan har man upphört att förvånas över Sveriges rättsystem..
Hade du råkat bryta hans näsben för att han riskerade ditt liv igenom den där rödljuskörningen..DÅ ,skulle du monterat piasava kvastar i Kumla bunkern idag och 15 år frammåt

pburman skrev:
Capoeira,

På tal om din signatur - är jag då patetisk som snart fyller 40 men kör ZX-12:a?!?!!!

:-)
Du vet ju vad man säger om vin den blir bara bättre med åren :D
Så för att svara på din fråga Nej du är inte patetisk utan KUNG :tummenupp

Jäkla tråkigt att höra....

Såg just polarens splitternya 1000 2k3:a i svart/koppar, och den var ju helt klart bland det snyggaste man sett, jäkla synd på fin hoj, hoppas det ordnar sig för dig på bästa sätt.

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back