MC-olycka i Uppsala

JAG LEVER :P dubbel fraktur i högerfoten . nå knasig fraktur i arslet. öppen fraktur på höger överarm, lite öm å blå här å var..jag mår väldigt bra med tanke på vad somhänt å hade väldigt tur i oturen . sitter i rullstol ibland å snurrar när kroppen orkar.har legat i sängen på sjukan 24tim dygnet nästan i ca 8dagar...(TOTALT 13 dagar på sjukan) sen börja jag röra lite på mig..så kropppen e lite knasig.. å högerarmen fladdrar lite hejvilt när jag försöker skriva .... tack för omtanken :)

Fy fasen! Sjukan vet jag tyvärr hur det är att ligga på och det är mycket jobb när man väl kommer hem och ska rehabilitera sig... Vad var det som hände?
 
JAG LEVER :P dubbel fraktur i högerfoten . nå knasig fraktur i arslet. öppen fraktur på höger överarm, lite öm å blå här å var..jag mår väldigt bra med tanke på vad somhänt å hade väldigt tur i oturen . sitter i rullstol ibland å snurrar när kroppen orkar.har legat i sängen på sjukan 24tim dygnet nästan i ca 8dagar...(TOTALT 13 dagar på sjukan) sen börja jag röra lite på mig..så kropppen e lite knasig.. å högerarmen fladdrar lite hejvilt när jag försöker skriva .... tack för omtanken :)

Skönt att höra att du iaf har haft lite tur, är ju inte alla det går lika bra för vid vajerräcken.
Bara att vila och träna lagom inför nästa sommar!

krya på dig!
 
Tjena!

Bra att du skrev hur du mår, skönt att höra att du är hyfsat ok.
Krya på dig mannen!

Hälsningar Johan
 
Skönt att du mår bra efter omständigheterna.

Ligger du kvar på akis och vill ha besök hojta bor inte så långt ifrån ing. 70:va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top