MC olycka i Stockholms tunnel

astor skrev:
2220337 Okej ... Nu ett meddelande från Moralpolisen...

Hur fan kan du äta Strömming... det är ju skitäckligt !!

:hihi

Tack!!!

...nu vet jag varför jag missbedömde hela händelse förloppet...:) ...sunkig jävla strömming som distraherar magen -blir gyllene M:et nästa gång...:)

sgtpepper skrev:
2220348 Jag har jeansåkt den där sträckan från Södermalm till jobbet inne i city en hiskelig massa gånger och det är lätt hänt att man ligger för nära bilarna, efter att ha läst ditt inlägg så ska jag försöka hålla lite bättre avstånd, det verkar inte så kul att tumla runt i tunneln med jeans :). Tur att du klarade dig nästan oskadd!

PS. Jag jeansåker till jobbet, men hojåker i full skinnställsmundering annars :) DS.

Tack!!

Jag har faktiskt också jeansåkt just till och från jobbet precis som du säger. Vågar inte drömma om hur jag skulle se ut om jag inte haft jeansen på mig då dom är helt sönderskavda fulla med hål och repor in på bara skydden. Så fort jag skaffat ny knarr är det skinnställ på som gäller.

...å´ du, du har helt rätt! Det är mindre kul och tumla runt i dom farterna bland bilarna -inget jag rekommenderar. Tråkiga är väl att det med 110% säkerhet kommer hända igen och någon annan...:(

Kör försiktigt!!

astor skrev:
2220337 Okej ... Nu ett meddelande från Moralpolisen...

Hur fan kan du äta Strömming... det är ju skitäckligt !!

:hihi

Nähä! Strömming med potatismos är ju skit gott ju! (Inte surströmming då asså...har hört att det både smakar och luktar bajs).

Fan va' skönt att höra att det gick bra Frossan!

MaScoot skrev:
2220711 Nähä! Strömming med potatismos är ju skit gott ju! (Inte surströmming då asså...har hört att det både smakar och luktar bajs).

Fan va' skönt att höra att det gick bra Frossan!

Tack MaScoot!!

Håller nog med dig också Strömming är GOTT! Men surströmming vet jag inte om jag gillar, skulle nog inte stoppa något i munnen som luktar som något man HAR stoppat i munnen :lol

- F

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...