rookie
www.mixpix.se
Hoppas det inte är nån härifrån eller nån man känner, jobbigt som fan att läsa iaf! Hoppas det går bra för killen.
http://sydsvenskan.se/malmo/article263830.ece
http://sydsvenskan.se/malmo/article263830.ece
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E du inte nykter d e ju en volvo v70
Inte lönt att gnälla på bilföraren.. alla gör väll misstag när man kör bil osså.. senaste förra veckan höll jag på att klippa en neger 2 gånger när jag gjorde en U-sväng.. först när jag kom körandes o sen när jag svängt runt.. (han gick på övergångsstället..
Du kanske lärde dig någe?
Jo, jag gnäller alltid på typen "onödiga" olyckor - folk som inte använder speglarna är ett gissel. Folk som skruvar på radion istället för att titta framåt, kör bil med trätofflor, kör om stillastående fordon på övergångsställen - eller för den delen tvärnitar vid ö-ställen på en två-filig gata... osv...
Bland det vanliga och livsfarliga är folk som skall svänga ut höger på en landsväg och endast tittar vänster - sedan kör de ut och frontar den omkörandes som kommer från höger. Skitdåligt!
Inte lönt att gnälla på bilföraren.. alla gör väll misstag när man kör bil osså.. senaste förra veckan höll jag på att klippa en neger 2 gånger när jag gjorde en U-sväng.. först när jag kom körandes o sen när jag svängt runt.. (han gick på övergångsstället..
Ha ha ha...vari låg misstaget...att du missade han eller hehe..
"200 poäng om skorna står kvar" *lol*
Ser ut att vara en BMW
Fan vad surt!!
Hoppas det går bra med killen/tjejen?
Bland det vanliga och livsfarliga är folk som skall svänga ut höger på en landsväg och endast tittar vänster - sedan kör de ut och frontar den omkörandes som kommer från höger. Skitdåligt!
Att köra om vid en korsning är väl inte det mest listiga heller eller?
visst fan e det illa.. men alla har gjort misstag i trafiken.. har aldrig du missat något o kanske vatt nära en olycka? fatta mej inte fel.. jag tycker osså det e tråkigt när sånt här händer... men det hjälper inte att gnälla..olyckor händer o misstag skes
Usch precis utanför min trappa, korsningen scheelegatan/industrigatan brukar ju annars vara ganska olyckstät...
Hoppas han klarar sig.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025