Mc Olycka i Ängelholm

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Nada at the moment
Hörde att det var någon som bränt rakt över rondellen uppe vid coop butiken o kört rakt in i sidan på en bil. Med tanke på att typ alla i Ängelholm vet om att rondellen finns där kanske det är någon utifrån. Någon som vet någe mer eller känner personen i fråga?
Tydligen började hojen brinna också.

Jag har inte hört något, hoppas det gick bra för personen i fråga.

Snälla, ta det lugnt i trafiken.

Det stog i dagens NST/HD svart hoj som enligt bilderna nog kommit "utifrån" och klippt en bil i sidan, sen tog den fyr (kanske därför den var svart?).

Blue skrev:
Det stog i dagens NST/HD svart hoj som enligt bilderna nog kommit "utifrån" och klippt en bil i sidan, sen tog den fyr (kanske därför den var svart?).

Angående den rondellen så e den livsfarlig. Är knappt någon rondell i vanlig bemärkelse. Precis när dom byggde den kom man farande på natten helt i andra tankar...shhhhhiiiittttt en rondell. Kommer man i hög fart och dessutom inte ens vet att den finns så kan den var lurig.Tycker dom borde sätta ut en varnings skylt eller någe.Sedan e det ju klart en 50 sträcka som inte många kör 50 på vilket är ett annat problem. Hoppas dock som sagt killen klarade sig. Har inte läst i tidningen själv men det borde väl stått om det var allvarligt. Enligt min kompis som läste tidningen så hade en brandchef på plats varit förvånad över hur snabbt hojen tog eld. Kan ju iofs vara ren otur...får väl se var det var :va

Den jävla rondellen har jag kört över i 150 mitt i natten när jag skulle hämta en kompis i Ängelholm..... den är livsfarlig. Man fattar ju inte vad man gjort förrens man är 90meter därifrån igen om man nu inte trillar.

Tur att han klarade sig iaf. Hade det kommit en bil när jag kört där så :skrämd

Den är lite konstig. Jag har åkt hem med en kompis en natt. Han visste inte att det fanns någon rondell...och min reaktionsförmåga var väl inte på topp....gick bra att köra rakt fram också..den gången

Last edited:
Otee skrev:
ar du saker pa att det ar Allan, stod val nagot om en svart hoj.

Krya pa dig i sa fall Allan.

hmmm . . honom träffade vi ju bara några timmar innan olyckan i så fall :3freak
Hoppas han kryar på sig snart !

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...