[karlan]
Hobbymeck o hooligan
Hej
Såg precis en olycka på E4an i norrgående riktning vid västertorp/fruängen
avfarten. Såg inte själva olyckan men jag kom några minuter efter.
Det såg ut som att motorcykeln (en BMW) hade kört rakt in i baken på en liten skoda (kanske pga köbildning?). Ambulanshelikopter hämtade honom. Nån mer som såg det, eller vet hur det gick?
Hoppas inte att en till har tagit steget vidare till hoj himlen
Såg precis en olycka på E4an i norrgående riktning vid västertorp/fruängen
avfarten. Såg inte själva olyckan men jag kom några minuter efter.
Det såg ut som att motorcykeln (en BMW) hade kört rakt in i baken på en liten skoda (kanske pga köbildning?). Ambulanshelikopter hämtade honom. Nån mer som såg det, eller vet hur det gick?
Hoppas inte att en till har tagit steget vidare till hoj himlen
