UltraMarine
Gudomlig sporthojare
Jag misstänker att ända anledningen till att MC undantas är svårigheten att förvara dosan utan att den blir stulen...
Sossarna har tappat till 26% här i stockholm medans M gått upp till 46% och jag tror det beror mycket på turerna runt trängselskatten.
Har själv ingen bil pga trafik och parkeringssituationen men tycker ändå inte om skatten.
Hmm skulle inte bli många som får rösta då... Glöm inte att sossarna/Billström i valrörelsen LOVADE att INGA trängselavgifter skulle införas!!!
Sossarna lurade, som vanligt, sina väljare...
Sossarna har tappat till 26% här i stockholm medans M gått upp till 46% och jag tror det beror mycket på turerna runt trängselskatten.
Har själv ingen bil pga trafik och parkeringssituationen men tycker ändå inte om skatten.
Är det inte dax att införa IQ-test för att få rösträtt så vi slipper den mentalt handikappade delen av befolkningen som år efter år röstar fram den där rödgröna sörjan?
Hmm skulle inte bli många som får rösta då... Glöm inte att sossarna/Billström i valrörelsen LOVADE att INGA trängselavgifter skulle införas!!!
Sossarna lurade, som vanligt, sina väljare...