Mc nytt rape-ar monster

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Var på mcmässan i Lördags och fick syn på mcnytts monster.
"-Vad fan har han gjort? Han har ju våldtagit den totalt!" säger jag högt till flickvännen.
-Tyst! Så kan du ju inte säga fattar du väl, säger hon.

Blev lite :rodnar när jag märker att han som gjort den står precis brevid.
-Det e du som gjort den va?
-Ja, tyvvär svarar han. :hihi

klockrent! :rofl
Den var faktiskt jävligt ful tycker jag. Dom har extrautrustat den för 100 000 påstår dom. Ful som stryk var den i alla fall. Hur kan man t ex slänga på en pront för 1000kr om man nu ska lägga 100 000 ???
Håller ni med eller?

´tyckte oxå den va skitful oxå o sa att jag inte skule vilja ha den omjag fick den

Läste om den där i MCnytt men har inte sett några bilder ifrån den. Men jag har svårt att förstår Hur man kan extrautrusta ett monster för 100K :va
Finns det så mycket att göra?

Jag tog inga bilder för jag glömde kameran hemma.
Kan ju photoshoppa ihop en kanske...
Den hade klassisk fighterfrontlyse, kolfiberfälgar, totalt demolerat bakparti och annan lack. osså var den sänkt (som om den itne var låg nog från början), öhlins runt om +styrdämpare. Enligt mig var det enda feta supertratt dämparna. Ja just det; den hade röda regumerade däck oxå :va

Det borde vara svårt att göra en Monster fulare än vad den är, men de har lyckats. En eloge.

tja, bortser man från lacken, fighterfronten, däcken och den-där-lilla-kolfiberkåpan-på-motorn-som-jag-borde-veta-vad-den-heter så var den ju helt okej, fast han borde ha flyttat bak fotpinnarna också tycker jag...

Undrade först varför det satt däckvärmare på den :va

Färgade däck är väl lite ghey?

Den där var vad vi engelskablandande svenskar brukar kalla "fucked up". Man FÅR inte sätta ett sånt där lyse på en ducati. FÅR EJ. :(

Hade den inte varit sänkt och hade den haft vanliga däck hade den nog vare okay i övrigt :)

jag skulle också vilja veta om färgade däck har en hög gay faktor :) gillar personligen inte heller den där duccen

OlleR skrev:
Den där var vad vi engelskablandande svenskar brukar kalla "fucked up". Man FÅR inte sätta ett sånt där lyse på en ducati. FÅR EJ. :(

Hade den inte varit sänkt och hade den haft vanliga däck hade den nog vare okay i övrigt :)

Jag håller med dig om fronten. Hade dock velat tillägga att om han gett fan i den helt och hållet så hade den varit okej.
edit:
Såhär får dom däremot gärna se ut när dom är ombygda.
rr12.jpg

eller som min då :)

Last edited:
morlock skrev:
Hur man kan extrautrusta ett monster för 100K :va
Finns det så mycket att göra?

En snabb titt:
Öhlinsgaffel och bakdämpare 35000:-
Kolfiberfälgar 35000:-

Lite kolfiber/duralalu/titan-detaljer och en snygg lack,
sen är slantarna slut.

yonsson skrev:
Jag håller med dig om fronten. Hade dock velat tillägga att om han gett fan i den helt och hållet så hade den varit okej.
edit:
Såhär får dom däremot gärna se ut när dom är ombygda.
Den är vacker som den är ja, men ska man bygga om så tycker jag inte den där ändan är så tokig, sänkningen gör rätt mycke otrevligt dock :/

Den där är förövrigt sanslöst läcker :tummenupp Visst äre nån här på forumet som har den?

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back