MC nermejade av bilist

Sjukt äckligt men det finns redan 2 trådar om detta.
Var visst under en filminspelning i mexico.

Haha, jag är fan alltid sist! :3freak

Kanske några som missat tråden tidigare, men otäckt är det, ja en filminspelning är det tydligen...

"The guy who ran into them was questioned by the other bikers and he said the reason he did it was because they were using all three lanes!"

Wtf?! Kompanistryk!!!

oj, vilken röta snubben längs fram hade.

Men alltså folk är galna i trafiken, de kan ju ligga 0.5m bakom en när man kör hoj, skulle man köra på öronen eller på nåtr annat sätt plötsligt sakta in så var man död direkt.

hur fan kan man vara så jävla tom mellan öronen att man kör på någon bara för att han ligger i fel fil? :confused:

Det där klippet har potential att bli årets mest postade film. :lol

Zeeall skrev:
hur fan kan man vara så jävla tom mellan öronen att man kör på någon bara för att han ligger i fel fil? :confused:

Det är inte så att han kör på killarna för att han har för hög fart och inte har någonstans att ta vägen när de tar upp alla filer?!
Det är bara en undring...

(Jag valde att inte se på klippet.. Finns många saker som jag önskar att jag kunde radera ur minnet... Behöve rinte se någon köras till död.)

Zee skrev:
"The guy who ran into them was questioned by the other bikers and he said the reason he did it was because they were using all three lanes!"

Wtf?! Kompanistryk!!!
Om han menar precis som det låter, dvs att han gjorde det med mening så borde han skjutas på fläcken.
Är det som korvgubbe skrev så ska han också skjutas, fast inte på fläcken (btw var sitter fläcken :va )

FUBAR skrev:
Om han menar precis som det låter, dvs att han gjorde det med mening så borde han skjutas på fläcken.
Är det som korvgubbe skrev så ska han också skjutas, fast inte på fläcken (btw var sitter fläcken :va )

Jag tror fläcken refererar till tidsaspekten. Fläcken brukar vara just nu. Alltså JUST NU. Inte nu. Inte sen. Inte innan. Nu nu. U know?

Eller kan det vara fläcken som Gorbatjov hade på flinten osso.. :näsblod

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...