MC mode?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
finns det schyssta skinställ/handskar/stövlar för oss som inte vill se ut som rossi när vi åker hoj?

stor eloge till KBC som börjat fatta det här med coola hjälmar med lite rock'n'roll motiv asså :tummenupp

nu ska man bara hitta ett ställ som inte går i 10000 neonfärger och har gigantiska alpinestars loggor över hela... :3freak

sven666 skrev:
finns det schyssta skinställ/handskar/stövlar för oss som inte vill se ut som rossi när vi åker hoj?

stor eloge till KBC som börjat fatta det här med coola hjälmar med lite rock'n'roll motiv asså :tummenupp

nu ska man bara hitta ett ställ som inte går i 10000 neonfärger och har gigantiska alpinestars loggor över hela... :3freak

Finns ju Alpinestars Track pants med tillhörande svart jacka. Utan fransar :)

Visst finns det andra än stökiga raceställ. Enfärgade t.ex Och man måste ju inte kombinera som alla andra heller. Själv har jag kross-stövlar till mitt Dainese-ställ eftersom jag dels tycker det ser bättre ut och dels tycker de är skönare. Så det är ju upp till en själv.
Dessutom kan man designa sitt eget om man har lust att lägga lite mer pengar .

Wesslan skrev:
Ska du ha helställ eller vad söker du?

vilket som.. just nu har jag ett helsvart 2 delat ställ.. funkar väl (speciellt att krasha i :gnissla ) men det hade varit kul med nåt som sticker ut lite (och inte skriker ghostrider wannabee så jävla mycke :huvet )

Last edited:
Haha men va fan, svart skinnställ skriker väl inte GRwannabe ? :va Ska den jaevlen ta allt ifrån oss ?

Svart skinnställ är väl den klassiska varianten.

Kör du med svarta handskar svarta stövlar och helsvart hjälm med svart visir är det kanske lite GRwannabe, eller, folk kanske tror det iaf. Om det nu spelar någon större roll. :rolleyes:

Men du vill inte ha ett flerfärgat skinnställ, och inte heller ett svart skinnställ ? Vad vill du ha då ? :confused: :va

Personligen tycker jag att till exempel det här stället är skitsnyggt, inte massvis med olika färger, endast svart å rött. Fast vet inte om det "sticker ut" så mycket ? Isåfall måste man väl köpa ett "Rossi-ställ" ? :D

Halvarsson Mugello:

Bifogat

• svartrott-hub.gif
    svartrott-hub.gif
    105.4 KB · Visningar: 100
kolla in Aplinestars jacka stunt (den förra modellen) Ganska cleana.

Sen har även Icon ett par jackor som är riktigt sköna.
www.kneedraggers.com

(ska beställa daytona-jackan själv) :)

De snyggaste ställen är nya Clover RC100 och Dainese Titanium (eller vad det heter).

1955_N_N.JPG

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...