2343009 Hösten 2004 går till historien för mig som frontfördärvare.
Har varit ute i skog och mark och jagat rådjur sedan premiären i början på september. Inte ett djur i sikte

.
I början på oktober så tog jag en bock med fronten på bilen i 70 blås. Ny grill, ny huv och höger sida fick sig en rejäl omlackning.
Mitten av oktober så körde bilen framför mig över ett rådjur, jag hinner se att rådjuret reser sig upp och springer rakt in i min front i 40 blås. Ny resa till lackeraren.
I början av november så besämmer sig rådjur nr tre för att hoppa ut framför mig. Klipper av båda bakbenen och sabbar fronten på bilen igen fast på vänster sida. Får avliva djuret med kniv i väntan på polisen

.
Två dagar senare kör jag in i en falk som skrotar två extraljus och spräcker framrutan. En vecka efter att allt är lagat så kommer nisse-grävling och sedan var underredet helt kass.
Sen kommer ju dom mänskliga sakerna: Grannen genar över min bakdel och man får lacka om hela aktern inklusive bakluckan. Två veckor senare vid försäkringsbesiktningen backar en skylift in i fronten, dom skulle sätta upp ny skylt för försäkringsbolaget

. Påväg från lackararen så kommer en lastbil och släpper av ett lass med singel över mig och tre andra bilar. Ny omlacknig av fronten plus byte av samtliga lampor fram och framruta.
Nu är den bilen såld. Förde väl otur med sig kan man säga. Men bilen har ju lack för en hel armé så stenskott ner till plåten lär väl aldrig hända.
Jag har turligt nog aldrig smällt med bågen och efter att jag vet hur hårda dom är från en bil så slipper jag gärna den upplevelsen.