MC Mässan

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Man kanske inte är så aktiv här som man en gång var... Bågen är ju fortfarande i bitar för er som har följt min process. Ramen är hos svetsarn och halva motorn i på ett dass i Motala och Toppen är i Sthlm.

Iaf så ska jag så som säkert många andra här på MCmässan och jag hoppas att dom som har tröja kommer att bära dom. Jag kommer iaf ha min och var inte skrajja att hälsa och snacka lite...

Sen undrar jag om någon har något tips om någon uppvisning man inte ska missa. Jag ska dit på söndag så om någon har nått tips så får ni gärna hojta till.

Vi syns där hoppas jag!

GrimReaper skrev:
Man kanske inte är så aktiv här som man en gång var... Bågen är ju fortfarande i bitar för er som har följt min process. Ramen är hos svetsarn och halva motorn i på ett dass i Motala och Toppen är i Sthlm.

Iaf så ska jag så som säkert många andra här på MCmässan och jag hoppas att dom som har tröja kommer att bära dom. Jag kommer iaf ha min och var inte skrajja att hälsa och snacka lite...

Sen undrar jag om någon har något tips om någon uppvisning man inte ska missa. Jag ska dit på söndag så om någon har nått tips så får ni gärna hojta till.

Vi syns där hoppas jag!
klart du måste se supermotard, sen så sidvagnsmortad va ganska skojj med!

Jonne_boy skrev:
klart du måste se supermotard, sen så sidvagnsmortad va ganska skojj med!

SM hade jag i åtanke... Dom tillställningarna brukar ju vara spektakulära! Sidvagnsmortad? Det måste jag ju se med tanke på att jag aldrig sätt det förut!

Sidvagnsupermoto var det dummaste jag sett! Vilka jävla skrindor. Fyrtaktaren drog ini väggen två gånger, så det hade ju en viss charm.

Mattias skrev:
Sidvagnsupermoto var det dummaste jag sett! Vilka jävla skrindor. Fyrtaktaren drog ini väggen två gånger, så det hade ju en viss charm.

De verka ju kuuuuuul ju!!! Skulle gärna burka på en sån där.. :banana

Aktuell rapport: I A-hallen där dom kör alla hojar så har dom ett målat betonggolv som är snorhalt... men det skapar ju lite mer uppvsining när dom fladdrar omkull...Dessutom så blir man hög av alla avgaser. BB såg jag i ice nåntings monter men jag hade inte tid att vänta på alla andra kunder så henne lät jag bli att hälsa på (felåt :( ) Rätt så lite folk på första dan.(men godiset var slut ändå!) Jag tycker den är väl värd ett besök även om det var en viss dominans av små fuckon som var mest intresserade av klistermärken.

Hmm, tar tåget dit i morrn... tänkte mest sitta i "classic village" hela dan o tömma stop tillsammans med helskäggen. Men då får man kanske ta o kolla på lite hojåkning oxå. :hej

cool_adde skrev:
Aktuell rapport: I A-hallen där dom kör alla hojar så har dom ett målat betonggolv som är snorhalt... men det skapar ju lite mer uppvsining när dom fladdrar omkull...Dessutom så blir man hög av alla avgaser. BB såg jag i ice nåntings monter men jag hade inte tid att vänta på alla andra kunder så henne lät jag bli att hälsa på (felåt :( ) Rätt så lite folk på första dan.(men godiset var slut ändå!) Jag tycker den är väl värd ett besök även om det var en viss dominans av små fuckon som var mest intresserade av klistermärken.
Haha. Jag är alltid intresserad av klistermärken :D *Hoppas det finns massor*

Man har inte SHtröjan på sig - den är till för att posa med när man kör båge.... Jag ser gärna att man har Wiggerpants på sig med då ;)

Ska till mässan imorgon - utan tröja.

Var förbi en sväng igår kväll. Var ganska lite folk, så man hade all tid i världen att gå runt och snacka med folk och klämma och känna på cyklarna. Det var skoj att kolla in Ducatis MotoGP-racer på nära håll, och Mondial Pega hade jag aldrig sett i verkligheten förut!

Nu är man allt avundsjuk på er. Sist jag var till "på två hjul"-mässan var -99 i Göteborg.

Mavve skrev:
Man har inte SHtröjan på sig - den är till för att posa med när man kör båge.... Jag ser gärna att man har Wiggerpants på sig med då ;)

Ska till mässan imorgon - utan tröja.

Ska vi ses där då.. :D

(kommer utan brallor)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...