Mc mässan

Troligen finns jag på MWB - upz, BMW MC Klubben´s monter - eller någonstans.. Risken finns att det även finns kaffe på MWB....

Söndagen är tveksam - beroende på SH lördag night....

Vi som inte har någonstans att sova i Stockholm och kan komma att åka med mibe04 den 24 januari är:

1: JoS
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:

Last edited:
Vi som inte har någonstans att sova i Stockholm och kan komma att åka med mibe04 den 24 januari är:

2: Affe_R1 (preliminär bokning)
3:
4:
5:
6:
7:
8:

Jag tänker nog åka ner på mässan på fredagen och åka direkt till festen på lördag! Så om någon vill ta sällskap direkt till festen så är det bara att hojta till!!
Så satans mycket folk på lördagen... Plus att jag ska hämta leksaker på fredagen i Stockholm :banana
Men hem ska jag och jag åker gärna i taxin!!!

3: M:et
4:
5:
6:
7:
8:

Åker bil ner på lördagen , men har sovplats på kvällen.. så ingen taxi för tokan o mej altså..
/z

M:et skrev:
Jag tänker nog åka ner på mässan på fredagen och åka direkt till festen på lördag! Så om någon vill ta sällskap direkt till festen så är det bara att hojta till!!

Jag är ev på där. Känner jag mig nöjd med fredagsbesöket på mässan, så kanske jag hakar på direkt till festen.

4: Penguin med vapendragaren Blade
5: Blade
6:
7:
8:

Last edited:
har kollat i körpärmen för den bil jag kör och det ser väldigt obokat ut den 24:e så det är ingen större brådska ... skicka ett PM till mig när ni bestämt er med gärna innan nästa lördag.

Tid:
Från:
Till:
Antal:

4: Penguin med vapendragaren Blade
5: Blade
6: Kongo
7: Niqlaz
8: