MC-mässan

Tycker Busorna är fantastiska cyklar, det enda jag blir trött på är kommentarer typ: jaha, har du en sån, ja det var kul att lära känna dig.......

Last edited:
Drömmen vore att någonting positivt hände så man kan behålla den jag har fast jag köper en ny, för då skulle det byggas in vindar i hojen.... Men som sagt, det är ju en dröm bara....

Jag nöjd med org effekten i både gamla o nya busan.. jag menar hur ofta ligger man typ 220+ och känner ett behov att slanga?. Eller axa upp till 300+ snabbt som fan.. ;)

Turbo o kompressor är för strippen. Annars betyder det ju bara mera meckande o servande att konvertera. Kör hellre org så man vet att grejerna håller.. Ex. När busaklubben var på mantorp var det ju en turbobusa som börja läcka olja från toppen efter typ andra passet....

Fast gillar man att mecka o plöjja ner dollar i hojjen är det ju bara o köra..

Nog fan räckar effekten till i alla väder, jag känner inte för att slanga i någon hastighet heller för den delen. Men lite nyfiken på hur det käns att vicka lite på gasen när man har 300+ hästar. I övrigt kan man ju bygga mycket kul med busan även utan att turbo behöver finnas med. Lite andra kammar på utblås och lite annat fix gör säkert en hel del. Men den vanliga hojen som ska användas ett par tusen mil på sommaren, den ska va original=hållbar och pålitlig.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025