MC-mässan söker efter...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Projektledaren för På två hjul 2007 efterlyser någon allmänt känd tjej som kör motorcykel och för cykelsidan vill han ha tag i nå´n tuff, yngre person med attityd. Dessa ska i så fall eventuellt medverka i mässtidningen och som referenser/dragplåster i största allmänhet inför mässan.

Någon tjej här som är intresserad, eller kan ni tipsa om någon?
 
Ulrika Brodén är den enda jag kan komma på..

Men hon hade ju lagt hjälmen på hyllan så!
 
Emmi, Anja eller BB är ju allt som oftast riktigt tuffa! :sökapluspoängsmiley

Sen finns det väl en del andra tjejer inom RR som säkerligen skulle dra folk. Ullis, Sara Dolk mfl... Eller?

:tummenupp :crash


Edit: Varför inte Duckie? Hon är väl självskriven?
 
Har vidarebefordrat den här tråden till mäss-folket. Vi får se om de börjar skriva här. Jag har inget med saken att göra :)
 
Michela något i 125 kanske

PICT3663.JPG
 
Yasha eller Veronica som hon heter egentligen är den absolut bästa jag kan komma på.

Det var Yasha som tex drog igång "Prova på supermotarddagen" i Örebro. Det resulterade i att 27 st tjejer fick gasa runt en hel dag på lånade hojar av Yasha & hennes klubbkompisar i TeknisMc.

Att hon är en jäkel på att köra, det är inte att sticka under stol med.


Sen är hon ju också medlem i den eminenta klubben TeamSheDevils :tummenupp


///Ullis :cdevil
 

Bifogat

  • Yasha gasar.jpg
    Yasha gasar.jpg
    84.6 KB · Visningar: 80
  • Yasha vilar ut.jpg
    Yasha vilar ut.jpg
    97.4 KB · Visningar: 158
Starstriker skrev:
2493973 Njae... Efter vad jag hört om henne så är hon lite "egen"...........

Annie e väl skittrevlig, inget fel på henne? Inte när jag har träffat henne iaf.

Ta nån tjej som kör lite bana och organiserar lite prylar; Vera, Jannica t.ex.
 
Yasha är redan med och arbetar med planering inför mässan från SMC Stockholms sida. :tummenupp

Jag tycker att det låter som att Annie Seel är som klippt och skuren för detta. När mässan är i februari så bör hon dessutom vara precis hemkommen från Dakarrallyt.

/S.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top