MC-mässan i Tokholm

1.
2. Jessan
3. Pacman
4. Jon as
5. Vandal (99%)
Sex. illebror
7.
8. little L
9. Falkeman
10. Blomman
11. Cammi ?
12. Miss Sunshine ?
13.

Kasst tajmat av mig, min pappa kommer ner med alla mina möbler den helgen så känns lite dumt att inte vara hemma :S

Hur har ni som ska upp planerat att åka? Har alla fixat platser i bil redan eller?

Jag kommer troligtvis åka upp till Sthlm samma helg (fre em - sön em) för att hälsa på min kusin. Att åka till GP på vårkanten är ju ändå rena rama mässan :yoparty Alltid nån som har det nyaste av olika modeller :hihi

Så jag kommer ha platser över i bilen ifall någon inte redan har planerat färden!

1.
2. Jessan
3. Pacman
4. Jon as
5. Vandal (99%)
Sex. illebror
7.
8. little L
9. Falkeman
10. Blomman
11. Cammi ?
12. Miss Sunshine ?
13. Zelin
14. Allinsucker

Åker upp fredag em, går på mässan lördagen och sen hem söndag!

Åker upp fredag em, går på mässan lördagen och sen hem söndag!

Ni har inte missat att det är mäss-fest på Hardrock på lördagkvällen? :)
Vi är som nämnt tidigare i tråden några som skall käka på Broncos bar innan hardrock om det är något ni är intresserade av, men då får ni hojta till idag. :)

Last edited:
Ni har inte missat att det är mäss-fest på Hardrock på lördagkvällen? :)
Vi är som nämnt tidigare i tråden några som skall käka på Broncos bar innan hardrock om det är något ni är intresserade av, men då får ni hojta till idag. :)

Aha, tack för inbjudan men har bestämt kvällsförtäring ihop med ett annat crew först men sen hade det ju varit ball att dra till hardrock och träffa upp likasinnade iallafall..!:yoparty :fyllisar
Kommer folk ha sina SH-tröjor på or what?! Vet ju inte hur en enda här ser ut IRL...:va

Aha, tack för inbjudan men har bestämt kvällsförtäring ihop med ett annat crew först men sen hade det ju varit ball att dra till hardrock och träffa upp likasinnade iallafall..!:yoparty :fyllisar
Kommer folk ha sina SH-tröjor på or what?! Vet ju inte hur en enda här ser ut IRL...:va

Det är nog några som har tröjor på sig men tror merparten inte har det. Det blir nog till att fråga efter nick om man vill veta vilka de är på SH. :)

Jag förespråkar namnskyltar :mattias

SH-tröjan är för stor att ha på sig utan ställ och det kan man ju inte ha under. Vill ju inte riskera att bli för het :brynad

Hör av mig senare om hur vi gör Styret.

Verkar som de flesta bangar. =/
Vi är iaf några som skall käka på Bronco bar innan Hardrock, något ni är intresserade av? :)

Ja, det låter bra. Kan dock inte svara riktigt än då jag inte varit "hemma" på snart 6 månader. Har så många att hälsa på och som drar i mig så jag får se om jag hinner. Jag har ditt nummer sen tidigare så jag försöker höra av mig i god tid innan i så fall. Vilken tid tänkte nu äta och måste man boka bord?.

Jon as.

ps Föresten, vad är det för käk?. ( man måste ha kött när man dricker pilsner ) :D

Jag förespråkar namnskyltar :mattias

SH-tröjan är för stor att ha på sig utan ställ och det kan man ju inte ha under. Vill ju inte riskera att bli för het :brynad

Hör av mig senare om hur vi gör Styret.

Den är skapligt varm med. :) Hörs sen

Ja, det låter bra. Kan dock inte svara riktigt än då jag inte varit "hemma" på snart 6 månader. Har så många att hälsa på och som drar i mig så jag får se om jag hinner. Jag har ditt nummer sen tidigare så jag försöker höra av mig i god tid innan i så fall. Vilken tid tänkte nu äta och måste man boka bord?.

Jon as.

ps Föresten, vad är det för käk?. ( man måste ha kött när man dricker pilsner ) :D

Kött lär du kunna få på Broncos.. Det har 400g stekar :tungan
http://www.broncosbar.nu/meny_kottratt.htm

Jag behöver veta idag hur många som skall med, skall meddela kompisen hur många vi blir då Broncos bar ville veta så snart som möjligt hur många vi blir. Det är för tillfället bokat 15platser och 13 är upptagnanu.

Last edited:
Den är skapligt varm med. :) Hörs sen

Kött lär du kunna få på Broncos.. Det har 400g stekar :tungan
http://www.broncosbar.nu/meny_kottratt.htm

Jag behöver veta idag hur många som skall med, skall meddela kompisen hur många vi blir då Broncos bar ville veta så snart som möjligt hur många vi blir. Det är för tillfället bokat 15platser och 13 är upptagnanu.

Ok, Då hoppar jag detta för vi kommer nog bli en 5-6st. Dels får vi inte plats och innan jag har pratat med alla har det runnit mycket vatten under bron.

Men vi ses på Hardrock! :fyllisar

Ok, Då hoppar jag detta för vi kommer nog bli en 5-6st. Dels får vi inte plats och innan jag har pratat med alla har det runnit mycket vatten under bron.

Men vi ses på Hardrock! :fyllisar

Aa, det kan nog vara svårt att hinna med idag kanske.. :)
Kan ju ringa och beställa själva om ni är sugna. Men annars ses vi på Hardrock :öl

Styret, lägg till 4 till.

Jag, JayBay, Pacman och Falkeman åker på lördag morgon och hem på söndag. Tar bilen till mässan och sedan vidare till Vanadis hotell som ligger på gångavstånd till HRC.

Vi har en plats kvar i bilen om någon mer vill med!

1. JayBay
2. Jessan
3. Pacman
4. Jon as
5. Vandal (99%)
Sex. illebror
7.
8. little L
9. Falkeman
10. Blomman
11. Cammi ?
12. Miss Sunshine ?