Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Dog hela den här satsningen ut eller?
De hoppas jag inte. Jag skall upp å visa mig där iaf.

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dog hela den här satsningen ut eller?
Kasst tajmat av mig, min pappa kommer ner med alla mina möbler den helgen så känns lite dumt att inte vara hemma :S
Fan Pser vi hade ju ett grymt hotell när vi var på SH-fest.
Och den härliga frukosten.....saknar den grymt...elr vad säger du Jessan?=)
Bättre frulle får man leta länge efter![]()
Så... Vilka mer än mig och Styret är det som ska upp? Hur kan man missa mässan lixom?
jag skulle vilja bidra med en bild här, men jag har dessvärre inte kvar den... :dageneftercocktail:
Gäller inte listan åvan?
Jag och Vandal skall upp i alla fall.![]()
Jon as
Åker upp fredag em, går på mässan lördagen och sen hem söndag!
Ni har inte missat att det är mäss-fest på Hardrock på lördagkvällen?
Vi är som nämnt tidigare i tråden några som skall käka på Broncos bar innan hardrock om det är något ni är intresserade av, men då får ni hojta till idag.![]()
Aha, tack för inbjudan men har bestämt kvällsförtäring ihop med ett annat crew först men sen hade det ju varit ball att dra till hardrock och träffa upp likasinnade iallafall..!![]()
![]()
Kommer folk ha sina SH-tröjor på or what?! Vet ju inte hur en enda här ser ut IRL...![]()
Verkar som de flesta bangar. =/
Vi är iaf några som skall käka på Bronco bar innan Hardrock, något ni är intresserade av?![]()
Jag förespråkar namnskyltar
SH-tröjan är för stor att ha på sig utan ställ och det kan man ju inte ha under. Vill ju inte riskera att bli för het
Hör av mig senare om hur vi gör Styret.
Ja, det låter bra. Kan dock inte svara riktigt än då jag inte varit "hemma" på snart 6 månader. Har så många att hälsa på och som drar i mig så jag får se om jag hinner. Jag har ditt nummer sen tidigare så jag försöker höra av mig i god tid innan i så fall. Vilken tid tänkte nu äta och måste man boka bord?.
Jon as.
ps Föresten, vad är det för käk?. ( man måste ha kött när man dricker pilsner )![]()
Den är skapligt varm med.Hörs sen
Kött lär du kunna få på Broncos.. Det har 400g stekar
http://www.broncosbar.nu/meny_kottratt.htm
Jag behöver veta idag hur många som skall med, skall meddela kompisen hur många vi blir då Broncos bar ville veta så snart som möjligt hur många vi blir. Det är för tillfället bokat 15platser och 13 är upptagnanu.
Ok, Då hoppar jag detta för vi kommer nog bli en 5-6st. Dels får vi inte plats och innan jag har pratat med alla har det runnit mycket vatten under bron.
Men vi ses på Hardrock!![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |