MC mässan i GB och WCX fest

Maverick_ou812 skrev:
Vafan... finns det andra sätt? :va
Är det därför jag misslyckas hela tiden?
Du har tre timmar på dig upp till Ghettoburg att förklara och sen har du hela kvällen på dig att visa ditt sätt.
Å skyll nu inte på att du ska sova med AleX, det räknas inte!

hmm bara jag får supa omkull mej själv så :fyllisar

Maverick_ou812 skrev:
Äh... Zxr dream on! När jag plockar fram färdkosten och lite pilsner så hoppar hon säkert bak till oss och då får du sitta själv därframme!

det räcker att hon ser Zxr.. så hoppar hon bak till oss:-)

Zxr_Green skrev:
hmm bara jag får supa omkull mej själv så :fyllisar
Vad är det för mening att supa omkull sej själv då kan man inte gör :tuttar glad ju eller är jag bara ung och dom,

AleX skrev:
det räcker att hon ser Zxr.. så hoppar hon bak till oss:-)

stackars henne då... för när hon kommer bak får hon syn på dej o hoppar fram igen... o sen blir det att hoppa bak igen.. hon kommer ju va helt slut när vi kommer till gbg

Maverick_ou812 skrev:
Zxr kommer att undra varför bakfyllan gör så ont i röven. :lol

haha... jag lär väll få knipa me röven hela natten så inte AleX får för sej nått... man vet ju inte hur han blir på kvällkvisten....det lilla pervot :kocko

Zxr_Green skrev:
haha... jag lär väll få knipa me röven hela natten så inte AleX får för sej nått... man vet ju inte hur han blir på kvällkvisten....det lilla pervot :kocko
tycker inte pojken din om att du träffar andra då :7peta

vem va det som snacka om min kvinnliga sida... verkar bara vara du som märkt den.. man ser ju vad man vill se :7peta

Mr K skrev:
kommer partybuss2 och köra med oss i karavanen 0800?
Partybuss kommer svänga inom malmö kl 8.00.. så det skulle isåfall vara om ni väntade eller hängde på oss eller starta lite senare..

AleX skrev:
Partybuss kommer svänga inom malmö kl 8.00.. så det skulle isåfall vara om ni väntade eller hängde på oss eller starta lite senare..
Ni får gazza ikapp oss istället .... slöfisar ...
majtii skrev:
QUOTE e en bra funktion så man ser vad du svarar på :fyllisar
Dragon skrev:
Party buss 1 Rules!!! Vi kommer äga hela festen.. :yoparty :fyllisar :yoparty
SJÄLVKLART

Synd att jag inte var inne igår så jag kunde försvara mig... Får väl blunda hela vägen så att jag får sitta stilla.. :rolleyes:

Mr K skrev:
Ni får gazza ikapp oss istället .... slöfisar ...
Ni märker när vi kommer farande, vi klinkar "Oh when the saints go marching in" (den enda låt jag kan) på pianot så det ekar i hela Halland! :yoparty
Förresten så är målet målet med resan, det är inte resan som är målet som med hojen. Filosofiskt va?! :lol

Maverick_ou812 skrev:
Ni märker när vi kommer farande, vi klinkar "Oh when the saints go marching in" (den enda låt jag kan) på pianot så det ekar i hela Halland! :yoparty
Förresten så är målet målet med resan, det är inte resan som är målet som med hojen. Filosofiskt va?! :lol
oerhört poetiskt sagt..men om ni kör brevid oss på motorvägen och lirar piano så kan vi ju stå för sången!?

Dragon skrev:
oerhört poetiskt sagt..men om ni kör brevid oss på motorvägen och lirar piano så kan vi ju stå för sången!?

Med tanke på vilka som åker i tvåan :arsele
Så kanske det är bäst om dom kör långt efter oss så vi inte förknippas med dom :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti