MC mässan i Göteborg 24-27 Januari 2008

På lördag e det dax. Fy attan vad jag e laddad. PB1 hälsar till alla.

Ja, kommer bli kul detta...

Jag bor numera i Helsingborg. Kan Ni hämta upp mig på vägen upp? Tänkte stå o vänta på östra avfarten till Helsingborg. Lätt, smidigt... Vad säger du?

true .... true dat.....

Var kommer ni bo någonstans? Bara så att jag vet var vi inte ska parkera bilen. :arsele

Jag bor numera i Helsingborg. Kan Ni hämta upp mig på vägen upp? Tänkte stå o vänta på östra avfarten till Helsingborg. Lätt, smidigt... Vad säger du?

*Djävulskapsmode on*: Om du frågar mig så säger jag att dom brukar ta en 500 hundring, men va fan, 250 är bjudet! *Djävulskap mode off*

No hard feelings

Last edited:
:) Ha, Mr K, det verkar som vi ska på samma fest:tummenupp

Jag och Matthe gasar upp på lördag efter middag, så lova, att du håller till höger på motorvägen, lova?:tungan

MVH

Carlsson

självklart gör vi det. ses på festen

klart vi kan.... vägbeskrivning så vi inte missar dig?
Var kommer ni bo någonstans? Bara så att jag vet var vi inte ska parkera bilen. :arsele

*Djävulskapsmode on*: Om du frågar mig så säger jag att dom brukar ta en 500 hundring, men va fan, 250 är bjudet! *Djävulskap mode off*

No hard feelings

F1

Partybuss. Vi utgår från Staffanstorp 0800-0900 lördag morgon.
1. Mr K - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
2. JeJo - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
3. Von Vettet - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
4. Inge - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
5. RogerR1 - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
6. Tsunami - Lördag - Hotel - Festbiljett - Betalat
7. LayDeeOmega - Lördag - Betalat
8. Hellraiser - Lördag - Betalat
9. Gsxr Junior - Lördag - Hotel (På någons golv) - Festbiljett - Betalat

10. Swish - Lördag - Betalat
11. Mr Ks kompis - Lördag - Betalat
12. Mr Ks kompis II - Lördag - Betalat
13. J.N - Lördag (Kommer i så fall att köra bil så e det någon som vill åka så går det bra.) - Betalat

Biljetterna är beställda

Last edited:
No hard feelings

Jag har lovat Johan att han ska få krypa ner i min famn om han blir lite rädd på natten....

klart vi kan.... vägbeskrivning så vi inte missar dig?

Helsingborg har tre avfarter. Från Malmö sett så börjar det med Södra sen Östra och sist Norra avfarten. Således är det den andra, tillika östra, avfarten som Ni ska svänga av på. Jag kommer att stå där. Ni ser mig!

Ring mig när Ni kör från Staffan...

Last edited:
Jag har en kollega som vill ditt och han festar nog med om någon söt tjej övertalar honom:tuttar :tummenupp :pannkyss

Jag ska åka buss upp.. =/
Men ser han bra ut och är en trevlig prick så kan du ju försöka få med honom på festen iaf! :tummenupp

Hur går det med biljetteran förresten?
Eftersom jag inte ska åka upp med er hade det ju varit en fördel om jag kunde få min biljett innan, annars står jag ju bra utanför och glor medan alla andra går in.. =/

Last edited:
Jag ska åka buss upp.. =/
Men ser han bra ut och är en trevlig prick så kan du ju försöka få med honom på festen iaf! :tummenupp

Hur går det med biljetteran förresten?
Eftersom jag inte ska åka upp med er hade det ju varit en fördel om jag kunde få min biljett innan, annars står jag ju bra utanför och glor medan alla andra går in.. =/

Får dem i brevlåddan närsom .... meddelar när.

Helsingborg har tre avfarter. Från Malmö sett så börjar det med Södra sen Östra och sist Norra avfarten. Således är det den andra, tillika östra, avfarten som Ni ska svänga av på. Jag kommer att stå där. Ni ser mig!

Ring mig när Ni kör från Staffan...

Är vi överrens om platsen? Tid bestämmer vi när Ni ringer vid avfärden från Staffanstorp. Okej?

Bilder kommer kanske ikväll om jag orkar. E ju fortfarande lite baktung ......

Tackar alla för en kanonresa.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...