MC- Mässan i Göteborg 2008

Vilken dag kommer DU?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Lördag era nöerds! Jag kommer ha en shtröja och det står nåt om en vänsterkurva :rodnar

Men snälla gör inte som emocom och skräm livet ur mig genom att hugga tag i mig bakifrån :skrämd :hihi
Okej grappar, får ni syn på en tröjja det står Madass_ på vet ni vad som ska göras... :cdevil

jag ska dit på lördagen.. dock har jag ingen shtröjja :tungan så om ni ser nån som ni tror är jag så kan ni alltid göra en european stranger o hoppa upp på ryggen o låtsas va en ryttare så ni se vad som händer :yoparty

jag ska dit på lördagen.. dock har jag ingen shtröjja :tungan så om ni ser nån som ni tror är jag så kan ni alltid göra en european stranger o hoppa upp på ryggen o låtsas va en ryttare så ni se vad som händer :yoparty
Ujujuj, kommer bli jobbigt om man ska attackera allt SH folk man ser... :hihi

Lördag era nöerds! Jag kommer ha en shtröja och det står nåt om en vänsterkurva :rodnar

Men snälla gör inte som emocom och skräm livet ur mig genom att hugga tag i mig bakifrån :skrämd :hihi
Ja ska gömma mig bakom en monter sen ska jag springa fram och dra en hoppspark i ryggen på dig :brynad :hihi

Måste man beställa biljett, lr kan man köpa de där ?
Jo men då får du stå i en aplång kö.
Och att kunna skratta åt alla som står i den kön när man går förbi dom till "vip" ingången är rätt kul

Last edited:
Någon som känner till om det går någon buss från typ uppsala/stockholm/gävle direkt till mc-mässa, paketpris och sådär? Skulle vara smidigt...

Någon som känner till om det går någon buss från typ uppsala/stockholm/gävle direkt till mc-mässa, paketpris och sådär? Skulle vara smidigt...

är nemas problemas att sätta sej på tåget och köpa biljett vid dörren. tar 5 min lr nåt med spårvagn från centralen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT