Mc mässan + Garagehäng?

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Tänkte föreslå garagehäng hos mig i samband med MC mässan

Nått intresse tro??

Liknande de jag hadde innan Turbo X-ningen , Tyvär så var ju tiden knapp

vid det tillfället

Peter

Mc-mässan

Klockrent! Räkna med mig! jag missade ju det sist! :tummenupp

Får alla en murarslev i handen som dyker upp? :hihi

Mc-mässan

Kom igen nu!!!!!??? :gnissla
Det finns väll inte bara 2st turbo muppar i sthl-området som vill gå på mässa med lite garagehäng innan!? :hojbusa

Bumpar upp tråden!!! Kom igen nu.... :arsele

Vilken dag har du tänkt dig Peter ?
Kommer gärna.:tummenupp

Nu har vi en plan

Det blir nog Mässan på fredag eftermiddag och ölhäng på kvällen sen

Det kommer nog finnas öl till självkostnadspris i baren

Samt lite tilltugg chips å bågar ni vet:D

Plats = Sandavägen Upplandsväsby

Har ni som undertecknad aldrig åkt pendel förut så kommer här ett bra tips. Det är inte som skolbussen i högstadiet där chauffören kommer bak och säger till när man ska kliva av, utan ni måste själv hålla reda på när ni är i Upplandsväsby.

Det är väldigt lätt att missa och åka ända till ändstationen, gör man det så får man inte lifta med chauffören tillbaka utan man är tvungen att ringa Peters snälla fru som kommer och hämtar en. En liten flaska med virre är bra att ha för att hålla värmen och livsglädjen uppe i väntan på skjutsen, det tar ca 15 minuter för henne att köra dit.

(Rent teoretiskt alltså, det är absolut inte så att jag personligen ställt till med något så korkat...)

Skulle inte du stå för spritbannaner?

Kommer stå bakom den puckbyggda baren och jonglera med dom !:tummenupp

Har ni som undertecknad aldrig åkt pendel förut så kommer här ett bra tips. Det är inte som skolbussen i högstadiet där chauffören kommer bak och säger till när man ska kliva av, utan ni måste själv hålla reda på när ni är i Upplandsväsby.

Det är väldigt lätt att missa och åka ända till ändstationen, gör man det så får man inte lifta med chauffören tillbaka utan man är tvungen att ringa Peters snälla fru som kommer och hämtar en. En liten flaska med virre är bra att ha för att hålla värmen och livsglädjen uppe i väntan på skjutsen, det tar ca 15 minuter för henne att köra dit.

(Rent teoretiskt alltså, det är absolut inte så att jag personligen ställt till med något så korkat...)

Ha ha ha garvar läppen av mig !:rofl

Har lovat Sportbike och några andra att köra denna afton så det finns plats för fler till och från stan.

Last edited:

Rent teoretiskt skulle en sådan förfest ha arrangerats för att du inte skulle behöva vänta fyra timmar på stationen innan färjan skulle gå, men då kan man ju istället lägga tre timmar o förti minuter på studier av stockholms lokaltrafik istället. rent teoretiskt alltså. Mohahaha:rofl

Det är inte som skolbussen i högstadiet där chauffören kommer bak och säger till när man ska kliva av,

Till Johanssons försvar måste väl ändå sägas Norråker (tja, en by typ, men så liten att det är på f-tthåret att det får kallas så, men det finns en preemmackoch en affär iaf) är ändhållplats för skolbussen. Detta innebar ofta att man vaknade av att busschaufförer vid namn Stefan, Bror eller Paul (faktiskt, vi pratar riktiga människor här) kom och ruskade i en så man skulle kliva av.

I Stockholm hittar man inte den omtanken av människor. Nä fan, ut i kylan med dom bara. Fast har man virre löser det sig ändå :fyllisar

Mässan

Min vapendragare Nicklas(gpz1000rx turbo) hänger också på! :tummenupp

Har vi någon preliminär tid på fredag? :banana

Hade nog tänkt att lämna mässan efter sex och åka mot Peter.
Bil med sju platser om någon vill åka med.:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa